Opiskelijoiden hakuaikaa jatkettu – hae viimeistään 16.10. klo 12!

Opiskelijoiden hakuaikaa kauden 2023–2024 ryhmämentorointiohjelmaan on jatkettu maanantaihin 16.10.2023 klo 12.00 asti. Monissa mentorointiryhmissä on vielä hyvin tilaa, joten tutustu mentoriesittelyihin ja hae ohjelmaan, josta on iloa pitkälle tulevaisuuteen!

Tarjolla on sekä suomenkielisiä että englanninkielisiä ryhmiä, ja osa ryhmistä toimii kokonaan etänä. Lisähakemuksille on erityisen hyvin tilaa ryhmissä, jotka soveltuvat muun muassa seuraavien tiedekuntien opiskelijoille:

• humanistinen tiedekunta
  • kasvatustieteellinen tiedekunta
  • matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta
  • valtiotieteellinen tiedekunta.

Myös muiden tiedekuntien opiskelijoille sopivissa ryhmissä on vielä hajapaikkoja jäljellä. Tänä vuonna mentoreina on myös useita tohtoriksi väitelleitä alumneja, ja heistä erityisesti suomenkielisten mentoreiden ryhmissä on vielä tilaa.

Muistathan, ettei mentorin tarvitse olla valmistunut juuri omasta tiedekunnastasi. Tärkeintä on, että löydät mentorin, joka tarjoaa juuri sinulle kiinnostavia teemoja.

Tänä vuonna monella mentorilla kantavina teemoina ovat oman osaamisen kehittäminen, itsetuntemus, itsensä johtamisen taidot, työn merkityksellisyyden pohdinta sekä oman polun löytäminen työelämässä. Osan kanssa voit erityisesti perehtyä yrittäjänä toimimiseen, osalla taas tutkimustyö yhdistyy hyvin muihin työelämäteemoihin. Osalla on kokemusta siitä, kuinka generalisti löytää paikkansa työelämässä tai yritysmaailmassa. Mukana on myös useampia mentoreita, joilla on kokemusta oppilaitosjohtamisesta.

Kuuden kuukauden mittainen ohjelma alkaa marraskuussa ja päättyy toukokuussa 2024. Ohjelman aikana ryhmät tapaavat noin kerran kuukaudessa. Lue lisää ryhmämentorointiohjelmasta.

Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten lähetä hakemuksesi jo tänään:

1. Tutustu mentoritarjontaan mentoreiden esittelysivulla.
  2. Katso hakuohjeet ja hae mukaan!

Lisätietoja saat urapalveluilta: careerservices@helsinki.fi.