Halko 4/2011 pöytäkirja

Moodi ry:n hallituksen kokous 4/2011

31.8.2011, Uusi yo-talo

1.  Kokous avataan klo 19:45

2.  Paikalla Pekka Haimi, Jadwiga Buchwald, Essi Vuorinen, Anna Konttinen, Mihael Koufos, Kaisa Kunnas. Kokous on päätösvaltainen. Antero Liukkonen saapui paikalle käsiteltäessä kohtaa 4.

3. Ilmoitusasiat

Tilastotieteen fukseja on ollut aktiivisesti mukana yliopiston orientoivilla viikoilla tähän mennessä 9kpl Matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan puolelta, ja 10kpl Valtiotieteellisen tiedekunnan puolelta.

Moodi on vastaanottanut kutsun Keho ry:n vuosijuhliin.

3. Matlu-asiat

Moodilla on tehtävänä kerätä tyhjiä pulloja ja tölkkejä fuksiaisista perjantaina 2.9. Paikalle on menossa pari Moodilaista.

4. Tulevat tapahtumat

1.9. Moodin fuksiaiset

2.9. Moodi tarjoaa fukseilleen brunssin, eli piknikin, jonka jälkeen juomme kahvit Kannunvalajien pullaperjantaissa… Illalla opiskelijoilla on yhteislähtö Korkeasaaren kissojen yöhön.

3.9. Matlu ry järjestää Pohjanhovissa fukseille bileet

5.9. HYY:n avajaiskarnevaali, kannun kaato sekä Limeksen ex-tempore bileet. Osallistutaan fuksien tahdon mukaan.

8.9. Kannunvalajien fuksisuunnistus, jossa myös Moodin tutorit pitävät pistettä Mana:n ja VOO:n kanssa. Moodi ehdottaa pisteelle samaa ohjelmanumeroa, jonka toteutti viime vuonna.

9.9. Matlun fuksisport #2

12.9. Matlun peli-ilta

14.9. Kannunvalajien fuksiristeily

24.9. Keho ry:n vuosijuhlat

28.9. Fukseilla ilta Pohjanhovissa

29.9. & 30.9. Kannunvalajien järjestämät fuksisitsit. Moodi menee jompaankumpaan. Toisilla sitseillä Moodilla on myös nakki, johon tarvitaan 2x 4 tunnin ajaksi 2kpl työntekijöitä hallituksesta. Järjestyy.

Keväällä pitämättä jäänyt Moodin perinteinen piknik järjestetään tänä syksynä. Asia siirretään virkistysvastaavalle.

Moodin syysristeily on suunnitteilla ja työn alla. Risteily toteutettanee ensimmäisellä väliviikolla. Mukaan on pyydetty Turun yliopiston tilastotieteen opiskelijoita, jotka eivät innostuneet hankkeesta. Mukaan pyydetään lähtemään vielä muita tilastotieteen ainejärjestöjä Suomesta.

30.9. Järjestettävä Matlun fuksiristeily on ongelmallinen, koska se kilpailee Moodin syysristeilyn kanssa. Harkitaan järjestettävän jotain muuta Moodin risteilyn tilalle, kuten esim. mökkeilyä. Vastuu risteilyasiasta siirretään tutoreille.

5.  Talousasiat

Moodin tilillä on rahaa ja talous on jees.

6.  Tyyppiarvo

Tyyppiarvon uusin numero julkaistaan netissä pikapuoliin. Paperiversiota ei paineta, koska lehti on vain 16 sivun mittainen.

7.  Kulttuuri

Suunnitteilla Fazervierailu, joka toteutunee tämän talven aikana.

8.  Urheilu

Suunnitteilla ilta Megazonessa.

9.  Meta

Ideoitu Moodi-taskua opiskelijahaalareihin yhteishengen ja –imagon luomiseksi tilaston opiskelijoille. Esiin nostettiin myös idea Moodi-lipusta/viiristä.

10.  Kokous päätettiin klo 20:45