Lomakkeet

Maksuihin ja laskuihin liittyvät lomakkeet

Lähetäthän alla olevat lomakkeet täytettyinä MYY ry:n taloudenhoitajalle kuittien kera osoitteeseen

myy-taloudenhoitaja[at]helsinki.fi

Kulukorvauslomake

Tällä lomakkeella voit pyytää MYY ry:n taloudenhoitajaa maksamaan tilillesi korvauksia, jotka olet järjestön puolesta maksanut omalta tililtäsi. Kaikista kuluista on oltava kuitti ja kuitit tulee toimittaa taloudenhoitajalle kulukorvauslomakkeen kanssa samassa sähköpostissa.

Kilometrikorvauslomake-MYY-ry

Tällä lomakkeella voit pyytää MYY ry:n taloudenhoitajaa maksamaan tilillesi kilometrikorvauksia (0,45€/km), jotka ovat aiheutuneet omalla autolla ajetuista kilometrikorvauksista esimerkiksi jonkin tapahtuman yhteydessä.

Tosite MYYn tuloille

Tällä lomakkeella selvennät, miksi olet maksanut MYY ry:n tilille rahaa.

Opinnot

Opintopalautelomake

Opintoihin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä MYYn opintovastaavaan Roosa Hannuksela (roosa.hannuksela[at]helsinki.fi). Asia voi olla kuinka pieni tai suuri, aina voi laittaa viestiä ja selvitellään yhdessä! Opintovastaava voi viedä eteenpäin opintoihin liittyviä kysymyksiä tai palautteita. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse tai anonyymillä lomakkeella.

Palautelomake y-kandin johtoryhmän opiskelijaedustajille

Ympäristötieteiden kandiohjelman johtoryhmän opiskelijaedustajille voi myös laittaa palautetta. He vievät palautetta eteenpäin johtoryhmän kokouksiin.

Yhdenvertaisuus

mikko.z.hakala[at]helsinki.fi

olli.a.jalonen[at]helsinki.fi

Koetko kohdanneesi häirintää, syrjintää tai muuten epäasiallista käytöstä?

Ottamalla yhteyttä oheisen sähköpostiosoitteen kautta voit saattaa tapahtuneen MYY ry:n yhdenvertaisuusvastaavien tietoon. Kaikki tiedot käsitellään täydellä luottamuksella.

Palaute

Tapahtumapalaute

Kävitkö MYY ry:n tapahtumassa? Onko toimintamme mielestäsi mielekästä? Kaikki risut ja ruusut ovat tervetulleita! Voit antaa palautetta tapahtumista alla olevalla lomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen myy-hallitus[at]helsinki.fi