Oodissa ja siihen integroiduissa palveluissa on helmikuussa kaksi käyttökatkoa

Ensimmäinen käyttökatko 4.-5.2. klo 12. aiheutuu Oodin v. 4.8. asennuksesta. Asennus tehdään pääosin sunnuntaina 4.2., jotta käyttökatko aiheuttaisi mahdollisimman vähän esteitä tehtävien hoitamiseen virka-aikana. Jos asennus menee suunnitelmien mukaan, on Oodi ja siihen integroidut palvelut käytössä ma 5.2. klo 12. Lisätietoa uuteen versioon tulevista muutoksista löytyy https://blogs.helsinki.fi/oodi-tuki/ – versioyhteenvedossa (Ajankohtaista 23.1.2018).

Toinen käyttökatko on ma 12.2. klo 8-11. Kyseessä on joka kuukauden ensimmäinen maanantai toistuva huoltoikkuna, jonka aikana palvelimet päivitetään. Oodin versioasennuksesta johtuen huoltoikkuna on siirretty viikolla eteenpäin 5.2. -> 12.2. Tästä aiheutuu katko kaikkeen Oodin käyttöön.

Huoltokatko koskee myös OptimeEventiä sekä seuraavia Oodiin integroituja verkkosivuja:

  • Kurssisivut ja kurssihaut sekä Avoimen yliopiston opintotarjontapalvelu (courses.helsinki.fi)
  • Opetukseni (teacher.helsinki.fi)
  • Opintoni (student.helsinki.fi)
  • Opinder (opinder.helsinki.fi)

Oodiin integroitujen verkkosivujen käyttökatko on lyhempi ja sivut ovat pois käytöstä jossakin vaiheessa klo 8-11 välillä noin 5-15 minuuttia.

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä:

Oodi: oodi-tuki@helsinki.fi, p. 22400 (tukipuhelin)

 

Oodiin integroidut palvelut:

Kurssisivut, Opetukseni, Opintoni ja
Opinder: opetusteknologia@helsinki.fi

Optime: optime-tuki@helsinki.fi

 

Oodin tukisivut: https://blogs.helsinki.fi/oodi-tuki/

 

*********