Hej!

Vi vill inleda vårt bloggande med en kort översikt om vårt forskningsområde. Rubriken berättar redan ganska långt vad det handlar om. Forskningen fokuserar på ungdomars användning av smarttelefoner under skoldagen och hur klassrumsmiljön därigenom förändras. I artikeln används begreppet digital labour för att beskriva det arbete som utförs av ungdomarna när de producerar innehåll för sociala medier under skoldagen. Vill ni veta något mera?

presentation

Ha en bra fortsättning på veckan och lycka till med arbetet!

/ Someagenterna

4,447 thoughts on “Digital labour in school: students discussing Snapchat and other social media use during the school day”

1. Convert your favorite youtube video for free to music mp3 Youtube to mp3 Easy to use, convert any youtube, dailymotion, vimeo, twitch, vevo and metacafe video to mp3 (music converter) audio file. Download the result automatically.

2. Convert your favorite youtube video for free to music mp3 Youtube to mp3 Easy to use, convert any youtube, dailymotion, vimeo, twitch, vevo and metacafe video to mp3 (music converter) audio file. Download the result automatically.