Syksyn infotilaisuus uusille opiskelijoille 29.8.!

Hei kaikki uudet sosiaalityön opiskelijat!

Tervetuloa kaksikielisen kandidaatintutkinnon infotilaisuuteen perjantaina 29.8. klo 13-14!

Infotilaisuus pidetään tiedekunnan päärakennuksessa, Unioninkatu 37, seminaarihuone 4.

Tilaisuudessa kerrotaan tarkemmin tutkinnon sisällöstä ja vaatimuksista, sekä tapaatte opettajia.

Tervetuloa!

Ruotsin kieliklubi: lounastreffit opiskelijoille!

Ideana on järjestää matalan kynnyksen toimintaa, joten paikalle voi mennä ihan vaan kuuntelemaankin. Klubien tavoitteena on kielitaidon aktivoiminen, ylläpito ja kehittäminen rennossa ilmapiirissä.

Lounaspöydän tunnistaa pöydässä olevasta Ruotsin lipusta.

Aika: torstaisin klo 12.30-13.15

Paikka: opiskelijaravintola UniCafe SSKH, Snellmaninkatu 12

(Huom! syyskauden viimeinen lounas 19.12.2013)

Välkommen!

Lisätietoa Flammasta: https://flamma.helsinki.fi/fi/HY298032

Perjantaitapaaminen

Hei uudet opiskelijat!

Jos olet kiinnostunut suorittamaan kaksikielisen kandidaatintutkinnon tai olet jo päättänyt osallistua siihen, tulee mukaan meidän perjantaitapaamiseen 6.9.2013 klo 14-16! Tutustutaan toisiimme, suunnitellaan syksyn ohjelmaa sekä mietitään yhdessä miten voimme tukea toisiamme ruotsinkielisissä opinnoissa. Tapaamme sosiaalityön tiloissa, Snellmaninkatu 10, 1. kerroksen sohvaryhmien luona (keittiön takana oleva tila).

Välkommen!

Syksyn ensimmäinen infotilaisuus järjestetään:

Torstaina 29.8.2013 klo 14.00-15.00 valtiotieteellisen tiedekunnan päärakennuksessa, Unionkatu 37 (U37), 2. krs., sh 4. Tule kuuntelemaan lisää kaksikielisestä tutkinnosta sekä tutustumaan ohjelman koordinaattoreihin, opettajiin sekä muihin opiskelijoihin! Tilaisuudessa tarjoilu!

Häng med!