Kategoriat
Yleistä

Esittele tutkielmasi Synkoopin opintoseminaarissa / Present your thesis at Synkooppi’s study seminar!

Tule kertomaan kandistasi tai gradustasi Synkoopin opintoseminaariin!
Tänä syksynä Synkoopin opintoseminaari järjestetään 13.11. klo 10 alkaen etänä Zoomissa, ja toivomme esittelyitä erilaisista musiikkitieteen kanditöistä ja graduista. Kiinnostaisiko sinua tulla kertomaan omasta tutkielmastasi muille musiikkitieteen opiskelijoille ja opintosuunnasta kiinnostuneille? Laita viestiä Synkoopin opintovastaavalle sähköpostiin rosanna.mantila@helsinki.fi 21.10. mennessä!
___
Come and tell us about your bachelor’s or master’s thesis at Synkooppi’s study seminar!
This years Synkooppi’s study seminar will be held via Zoom on the 13th of November at 10am. Would you be interested in coming to tell other students about your thesis? Send an email to rosanna.mantila@helsinki.fi by the 21st of October If you wish to do a presentation!