Literary City and Marketing at Morning Coffee Sessions, Kaupunkiakatemia

Speaking tomorrow, Friday 18.9.2015, on the subject of literary perspectives on city marketing and branding (in Finnish).

Kaupunkiakatemian aamukahvit perjantaina 18.9.

My talk is part of a series of morning coffee sessions, organized by the Urban Academy / Kaupunkiakatemia.

The venue is Laituri, the Helsinki City Planning Department’s information and exhibition space on Narinkka Square, Helsinki.

Programme:

klo 8.15 Tervetulotoivotus ja teeman esittely

klo 8.30 Kuvat Helsingin matkailumarkkinoinnissa: tutkijatohtori Salla Jokela, Helsingin yliopisto

klo 9.00 Paikan mielenmaisemat – kaunokirjallisuudesta markkinointiin: tutkijatohtori Lieven Ameel, Helsingin yliopisto

klo 9.20 Kaupungin kommenttipuheenvuoro ja ajankohtaista kaupunkimarkkinoinnista: asiantuntija Tia Hallanoro, Helsingin kaupunki, Kaupunkimarkkinointi

Kaupunkiakatemia on Helsingin yliopiston, Aalto-yliopiston ja Helsingin kaupungin uudenlainen yhteistyömuoto ja -verkosto, joka yhdistää monitieteisen tutkimuksen, opetuksen ja yhteiskunnallisen vaikuttavuuden kaupunkitutkimuksen alalla.