Manan ja Kehon Moottoripyöräkerhositsit Pe 15.11. klo 18.30

Surinasussut ja pärinäpojat, on aika hinkata kromi kiiltäväksi! Mana ja Keho järjestävät nimittäin perjantaina 15.11. päräyttävät moottoripyöräkerhositsit Alinasalissa Uudella ylioppilastalolla. Paras asu palkitaan ja luvassa on muutakin huikeaa ohjelmaa. Valitse siis kerhosi, vedä päällesi nahkaliivi sekä buutsit ja trimmaa viiksesi juhlakuntoon.

Mitä: Kehon ja Manan Moottoripyöräkerhositsit
Missä: Uusi ylioppilastalo, Alinasali
Milloin: Perjantai 15.11. klo 18.30 ->
Mitä maksaa: 14 € holillinen, 12 € holiton menu

Cocktail-tilaisuus alkaa klo 18.30 ja pöytiin siirrytään klo 19.00.

Linkki e-lomakkeeseen Kaasukahva valmiiksi, sillä sitsipaikkoja on rajoitetusti!

Voit lunastaa holillisen sitsilippusi 14 eurolla, holiton lippu kustantaa 12 €. Maksuohjeet tulevat myöhemmin sähköpostitse.

WROOM WROOM!!!

In English:
Mana and Keho will organize a motorcycle club sitsit on Friday the 15th of November. The sitsit will take place in the new student house on the third floor. Pick your club and show your true colors, put on your best boots and trim your mustache because the best costume will be awarded!

What: Motorcycle club sitsit party
Where: The new student house, Alina-hall