Ryhmä 15

Moikka!

Olen Julia, toisen vuoden opiskelija. Pääaineeni on yhteiskuntapolitiikka. Olen mielestäni tietokoneen ihan peruskäyttäjä. Tällä kurssilla haluaisin ainakin opetella SPSS:n käyttöä, tai ainkain saada vähän kuvaa miten se toimii. Sen suurempia tavoitteita mulla ei oikeestaan ookkaan. Työnjaosta pitäis ainakin varmaan sopia. Olis ehkä helpoin, jos nähtäis vaikka ens viikolla?

Hyvää sunnuntaita kaikille!

Heissan,

Olen Mirva ja opiskelen pääaineena sosiaalityötä, teen viimeistä kandiopintojen vuotta. Opiskelen työn ohessa, joten loppuiltapäivän/alkuillan ajat sopivat itselleni parhaiten tapaamisajoiksi. Olen tietokoneen peruskäyttäjä.

Moikka!

Olen Karolina ja opiskelen kolmatta vuotta valtio-oppia (hallinnon ja organisaatioiden tutkimusta), eli aion kirjoittaa kandin ensi keväällä. Olen tietokoneen peruskäyttäjä, joten lista käytettävistä ohjelmista ei sanonut mulle oikein mitään. Suoritin keväällä SPSS-kurssin pääaineen kvantikurssin ohella, joten mulla on siitä kohtalainen osaaminen ja osallistuisin mielelläni tilasto-osion tekemiseen. Olin ajatellut korottaa suorittamani 1 op:n 2 op:ksi, mutta koska korottamista koskevat ohjeet ovat niin epämääräiset, suoritan tämän kurssin. Tavoitteeni on saada kurssi suoritettua tehokkaasti alta pois.

Moi, olen Juhana ja sosiologian opiskelija ja peruskäyttäjä itekin.

Heipähei!

Olen Laura, sosiaalityön toisen vuoden opiskelija. Olen tietokoneen peruskäyttäjä. Olen suorittanut spss-kurssin ja word-kurssin ammattikorkeakoulussa useampi vuosi sitten ja hieman ehkä unohduksissa asiat. Minustakin olisi kiva saada tämä kurssi nyt suoritettua tehokkaasti.