Moodle 2-työpaja väliviikolla

Jos Moodle on sinulle jo tuttu, mutta kurssialueen valmisteleminen opetukseen uudessa versiossa tuntuu hankalalta, tai olet epävarma jonkin asian toteutuksesta, tule ohjattuun Moodle-työpajaan. Työpajassa käymme yhdessä läpi Moodlen versionvaihdoksien tuomia muutoksia ja toiminnallisuuksia osallistujien toiveiden mukaan ja rakennamme osallistujien kurssialueita.

Työpaja on suunnattu Viikin tiedekuntien opettajille, joilla on Moodle tutuksi -kurssin suoritus tai vastaavat tiedot sekä alkamassa kurssi, jolla hyödynnetään Moodlea.

Aika ja paikka: maanantaina 22.10.2012 klo 13 alkaen Viikin Infokeskus Koronan pohjakerroksen atk-luokassa 170.

Ilmoittautuminen: Koulutukset on tarkoitettu Viikin tiedekuntien opettajille. Työpajaan otetaan enintään 12 osallistujaa, jotta jokaiselle jäisi mahdollisuus saada myös yksilöllistä ohjausta oman kurssinsa rakentamiseen liittyen. Ilmoittautuminen viimeistään torstaina 18.10. Ilmoittautuminen HENKKA koulutuskalenterin kautta https://alma.helsinki.fi/doclink/105727 (vaatii kirjautumisen Almaan) tai suoraan Outi Valkamalle outi.valkama@helsinki.fi .

Tervetuloa!