VIKLO 21.5. Työelämävalmiudet

Toukokuun Viklo-opettajakahvila järjestetään tiistaina 21.5.2013 klo 14.15 – 15.30 Infokeskus Koronan ryhmätyötilassa 139. Viklon teemana on työelämävalmiudet.

Pedagoginen yliopistonlehtori Hanni Muukkonen alustaa trialogisen oppimisen lähestymistavasta. Lähestymistapaa soveltamalla voidaan tukea opiskelijoiden pitkäjänteistä ja vastuullista yhteisöllistä työskentelyä todellisten ilmiöiden ja ongelmien parissa, oppiainerajojen ylitystä ja työelämäyhteyksien luomista sekä verkkoteknologian hyödyntämistä erilaisia oppimisympäristöjä sulauttamalla.

Hannin alustuksen jälkeen opintoasiainsuunnittelija Jukka T. Lehtonen ja opintoasiainkoordinaattori Johanna Mäenpää esittelevät biotieteiden laitoksella toteutetun projektikurssin esimerkkinä trialogista oppimista soveltavasta kurssista. Kurssin tavoitteena oli tukea maisterivaiheen opiskelijoiden työelämätaitoja, erityisesti projektien toteuttamisen taitoja: suunnitella, hallinnoida ja raportoida projekti sekä toteuttaa se ulkopuolisten asiakkaiden kanssa.

Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan 16.5. mennessä. Ilmoittautuneille on kahvitarjoilu klo 14.00 alkaen.

TERVETULOA!

Tilaisuuden esitykset: