Global Impact Camp Brysselissä

Dlearn.Helsinki-tiimimme osallistui muiden Helsinki Challenge -finalistien kanssa Global Impact Campiin, joka järjestettiin Brysselissä 25.-27.9.2017. Päivien aikana oli useita tilaisuuksia ja tapahtumia, joihin osallistui eri alojen asiantuntijoita ja vaikuttajia sekä Suomesta että muualta Euroopasta.

Kuvassa Helsingin yliopiston kansleri Thomas Wilhelmsson ja europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen tilaisuuden avajaisissa.

Auli pitchasi omaa ehdotustamme useaan kertaan päivien aikana eri yleisöille, muun muassa Brysselissä asuville Helsingin yliopiston alumneille.

Hyödyllisintä ratkaisumme kehittämisen kannalta oli saada palautetta ja ehdotuksia useilta eri alojen mentoreilta, kuten Aura Salla, Markku Markkula, Nora van der Linden, James Paskins, Aarathi Prasad, Lennart Stoy, Sven Dammann, Tellervo Kylä-Harakka-Ruonala, Sonia Ortega, Dimitris Kokkalis ja Elke Boers. Näiden keskustelujen ansiosta aloimme entistä enemmän ajatella ratkaisumme mahdollisuuksia ja vaikutuksia globaalisti – kun kerran globaaleista kompetensseista on kysymys :-).

Kuvassa mentorimme Tellervo Kylä-Harakka-Ruonala ja Sonia Ortega keskittyvät ratkaisumme esittelyyn.

Ehdimme toki viettää iltaisin myös vähän vapaa-aikaa, kävimme muun muassa syömässä paikallista herkkua, simpukoita.

Lisää Global Impact Campista Helsinki Challenge -blogin uutisissa: Speakers and mentors, Visiting Bryssel to get networked, and Co-operatin within and beyond science.