CRITICAL-tiimin kokemuksia oppimisen avoimuuden edistämisestä Pedaforum 2023:ssa

CRITICAL-tiimin Petteri Muukkonen kertoi videoviestissään hankkeemme kokemuksia avoimen oppimisen ja avoimien oppimateriaalien tuottamisesta. Videoviesti oli osa Pedaforum 2023 – Korkeakoulupedagogiikan päivien 6.-8.6.2023 ohjelmaa työpajassa “Oppimateriaalien avaamisesta hyvinvointia – pyörää ei tarvitse aina keksiä uudelleen”. Työpajaa vetivät informaatikko Kaisu Clarot Oulun yliopiston kirjastosta, tietoasiantuntija Aino Helariutta laurea-ammattikorkeakoulusta sekä tietoasiantuntija Kati Syvälahti Tampereen yliopiston kirjastosta.

Videoviesti on julkaistu Laurea LibGuides -sivustolla “Avoimet oppimateriaalit

Videoviesti on lisäksi suoraan katsottavissa Laurean videopankin kautta täältä

Ajatuksia oppimateriaalien avaamisesta / yliopistonlehtori Petteri Muukkonen, HY, CRITICAL