Vaalikokous 2009

Paikka: Economicumin luentosali, Arkadiankatu 7
Liitteet: LIITE 1: Läsnäolijat

1. KTTO:n puheenjohtaja Paul Stenbäck avasi kokouksen kello 16.04

2. Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi. Kokous oli kutsuttu koolle sääntöjen määräämässä ajassa, ja kokouskutsu sekä esityslista olivat esillä sääntöjen määräämillä kanavilla.

3. Kokouksen järjestäytyminen

– Valittiin Paul Stenbäck kokouksen puheenjohtajaksi
– Valittiin Julia Salmi kokouksen sihteeriksi
– Valittiin kahdeksi (2) pöytäkirjantarkistajaksi Pyry Bollman sekä Hannu Kivimäki
– Valittiin kahdeksi (2) ääntenlaskijaksi Tarik Hossain sekä Otto Laosmaa

4. Ehdolle yhdistyksen hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2010 asettuivat Nina Ahola ja Anton Nikolenko. Äänestyksen jälkeen puheenjohtajaksi valittiin Nina Ahola.

5. Ehdolle yhdistyksen taloudenhoitajaksi vuodelle 2010 asettuivat Juhana Pihlajamaa ja Ozan Yanar. Äänestyksen jälkeen taloudenhoitajaksi valittiin Juhana Pihlajamaa.

6. Yhdistyksen opintosihteeriksi vuodelle 2010 valittiin yksimielisesti Mira Hoffström

7. Valittiin yhdistyksen hallitukseen vuodelle 2010 kuusi jäsentä sekä kolme varajäsentä äänestämällä.

Varsinaiset jäsenet:

Anna Stenroos
Matti Mitrunen
Jaakko Meriläinen
Iida Suomela
Katariina Pentti

Varajäsenet:

Susanna Rokkanen
Ilari Määttä
Paula Halunen

8. Valittiin yhdistyksen kahdeksi (2) tilintarkistajaksi vuodelle 2010 Jarno Louhelainen sekä Heidi Kaila ja heille varamiehiksi Paul Stenbäck sekä Janne Rajala.

9. Valittiin Kapitaalin päätoimittajakuntaan vuodelle 2010 seuraavat henkilöt: Matti Mitrunen, Anna Stenroos, Jaakko Meriläinen, Jasmina Lehti, Susanna Rokkanen, Ida Suomela, Olli Hyytiäinen sekä Juho Pursimo

10. Päätettiin perustaa matkatoimikunta sekä vuosijuhlatoimikunta vuodelle 2010. Toimikuntiin valittiin seuraavat henkilöt:

Matkatoimikunta: Ilari Määttä, Janne Rajala sekä Anton Nikolenko.

Vuosijuhlatoimikunta: Paula Halunen, Jasmina Lehti, Susanna Rokkanen, Katariina Pentti, Nina Ahola sekä Juho Pursimo.

11. Valittiin Teerenpeli käsiäänestyksellä jatkopaikaksi. Ei ollut muita esille tulevia asioita.

12. Paul Stenbäck päätti kokouksen kello 17.42.

LIITE 1: Läsnäolijat

Kansantaloustieteen opiskelijat ry:n sääntömääräinen vaalikokous 9.12.2009 läsnäolleet ja äänioikeutetut henkilöt:

Anna Stenroos
Matti Mitrunen