Hallituksen kokous 02/2005

KANSANTALOUSTIETEEN OPISKELIJAT RY
HALLITUKSEN KOKOUS 2/2005

Aika: pe 21.1.2005
Paikka: Valtiotieteellisen tiedekunnan kirjaston kokoustila, Unioninkatu 35.

Läsnäolijat: Tuukka Lehtiniemi, Turkka Huhtala, Joonas Rahkola, Otto Kässi, Jussi Lantto, Riikka Närhi, Matti Paavonen, Leni Järvenpää, Andrei Parisi, Lauri Mustonen, Reetta Salo (kohdasta 6 eteenpäin).

1. Kokouksen avaaminen

• Puheenjohtaja avasi kokouksen klo 9:09.

2. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

• Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3. Järjestäytyminen ja kokouksen esityslistan hyväksyminen

• Esityslista hyväksyttiin kokouksen työjärjestykseksi.
  • Kokouksen pöytäkirjan tarkistajiksi valittiin Matti Paavonen ja Otto Kässi.

4. Posti

• Tiliotteen kopioita Nooalta.
  • Lasku yliopistopainolta.
  • KAS taidetta -lehti.
  • Ateneum-salin kevään ohjelmisto.
  • Zodiakin (uuden tanssin keskus) kevään ohjelmisto.

5. Talous

• Lasku yliopistopainolta.

6. Opintoasiat

• Reetta on suunnitellut keräävänsä palautetta ainakin seuraavilta kursseilta KA4 ja KA7.
  • Reetta on myös ideoinut muutamia tapahtumia joita voitaisiin järjestää. Muun muassa Gradu info ja ekonomistien työelämä info ovat suunnitelmissa.
  • Ensi maanantaina (24.1.) Reetta kokoustaa muiden valtiotieteellisen tiedekunnan ainejärjestöjen opintosihteerien kanssa.

7. Kulttuuri ja Kapitaali

• Turkka on selvittänyt mahdollisia sponsoreita Kapitaaliin.
  • Riikka aikoo hankkia lippuja Kom-teatterin Suomen hevonen esitykseen.
  • 25.1 vierailu elokuva-arkistoon.

8. Urheilu

• Jussi selvittää ampumarata -vierailun mahdollisuutta.
  • Puhuttiin myös erilaisista mahdollisista tapahtumista kuten Megazone vierailusta.
  • Jussi esitteli uudet pelipaidat.

9. Kotisivut

• Matti on luonut KTTOlle uudet kotisivut, jotka aiotaan virallistaa mahdollisimman pian.
  • Puhuttiin vanhojen sivujen kohtalosta. Yleisesti oltiin sitä mieltä, että uusilta sivuilta olisi linkki vanhoille, mutta muuten vanhat jäisivät historiaan. Vanhaa sivustoa ei päivitettäisi uusien ilmestymisen jälkeen.
  • Matti ottaa yhteyttä ATK-guru V.P. Heinoon käytännön asioiden järjestelyissä.
  • Sovittiin, että Turkka hoitaa Oton kanssa vanhojen tenttien skannaamisen uusille nettisivuille.
  • Andrei tekee sivuille kv-opiskelijoita ajatellen englanninkielistä materiaalia.

10. Vieraat St. Olaf’s Collegesta

• KTTO järjestää vieraille illanviettoa Kuppalassa 28.1.
  • Tuukka ottaa yhteyttä opiskelijaryhmän matkanjärjestäjään ja sopii tarkemmin vierailuun liittyvistä yksityiskohdista.
  • Matti ja Andrei ovat valmistelleet esityksen johon kuuluu kuvamateriaalia.
  • Otto ja Tuukka hoitavat videotykin ja kankaan noudon nuorisoasiainkeskuksesta.
  • Riikka hoitaa tilaisuuden tiedottamisesta.

11. Muut asiat ja tulevat tapahtumat

• Laitoskahvit ovat 1.2. klo 14 Economicumilla. Reetta hoitaa leipomisen.
  • Klaus Kultin ehdotukseen Tiedettä ja viiniä -tilaisuudesta suhtauduttiin hyvin myönteisesti. Reetta lähettää sähköpostia laitoksen edustajalle. Sovittiin, että laitoskahveilla nostetaan asia esille.
  • Pikkujouluristeilyn ajankohdaksi päätettiin 2.3. ja laivaksi Romantika. Lauri lupautui hoitamaan asiaa.
  • KTTOn tedarivuoro on 21.5. yhdessä Statuksen kanssa. Pj-kokouksessa oli myös sovittu, että KTTO auttaa seuraavien kannunkaatajaisten järjestelyissä.
  • Median ja KTTOn yhteiset sitsit ovat 14.4. Alina-salissa.
  • Merkkimarkkinat ovat 2. helmikuuta 12-14 välisenä aikana.

12. Seuraavasta kokouksesta sopiminen ja kokouksen päättäminen

• Seuraava kokous pidetään Kuppalassa 31.1 klo 16:30.
  • Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 10:58.