Kirjaston ryhmätyötilojen varausjärjestelmä vaihtuu kesällä 2016

This post is also available in: englanti ruotsi

Kaikki Helsingin yliopiston kirjaston ryhmätyötilat varataan Office 365 kalenterissa kesästä 2016 lähtien. Muutos alkaa Viikin kampuskirjastosta, jossa entinen varausjärjestelmä (varaus.it.helsinki.fi) poistuu käytöstä kesäkuussa.

Viikin kampuskirjasto

• Ryhmätyötilat varataan 1.6.2016 alkaen Office 365 kalenterissa.
  • Kirjasto siirtää vanhassa järjestelmässä olevat varaukset Office 365 kalenteriin.
  • Viikin kampuskirjasto on kesällä suljettuna 24.6.-31.7.2016.

Pääkirjasto Kaisa-talo

• Ryhmätyötilat varataan 1.7.2016 alkaen Office 365 kalenterissa.
  • Vanhassa Timmi-varausjärjestelmässä voi vielä tehdä varauksia kesäkuulle, mutta ei 1.7. eteenpäin.
  • Mikäli varauksia on jo ehditty tehdä heinäkuusta eteenpäin, kirjasto siirtää tehdyt varaukset Office 365 kalenteriin.

Kumpulan kampuskirjasto ja Meilahden kampuskirjasto Terkko

• Ryhmätyötilojen varaukset Office 365 kalenterissa alkavat Terkossa kesätauon jälkeen 1.8.
  • Mikäli varauksia on tehty asiakaspalvelun kautta ennakoivasti, kirjasto hoitaa varaukset uuteen varauskalenteriin.
  • Kumpulan kampuskirjaston ryhmätyötilat ovat jo Office 365 kalenterissa, mutta varaukset täytyy toistaiseksi tehdä asiakaspalvelun kautta.
  • 1.8.2016 alkaen opiskelijat voivat tehdä varaukset itse myös Kumpulan kampuskirjaston ryhmätyötiloihin.
  • Kumpulan ja Meilahden kampuskirjastot ovat suljettuna 24.6.-31.7.16.

Aleksandrian ja Minervan oppimiskeskusten ryhmätyötilat ovat olleet Office 365 kalenterissa vuoden 2016 alusta alkaen.

Lisätietoa ja ohjeita kirjaston ryhmätyötiloista ja niiden varaamisesta Office 365 kalenterissa tulossa kesäkuussa.