Moodle-maikkojen miitti 27.5.

Kaipaatko ideoita ja uusia tuulia opetukseen? Tule tapaamaan muita Moodlen avulla opettavia ja kuulemaan hyvistä verkko-opetuksen käytännöistä ja ideoista sekä keskustelemaan kollegojen kanssa iltapäiväkahvin merkeissä. Moodle-maikkojen miitti järjestetään 27.5. klo 13.15-15.45 Metsätalon salissa 2, Unioninkatu 40 (2. krs.).

Helsingin yliopiston verkko-opettajat:

• Katariina Ylinen ja Kalle Romanov (verkkotentit)
  • Santeri Huvinen (arviointi verkossa),
  • Kirsi Wallinheimo (toiminta Moodlessa pedagogisesta näkökulmasta opettajan/opiskelijan kokemana)
  • Aino-Maija Hiltunen (yliopistopedagoginen koulutus verkostossa) esittelevät oman opetuksensa toteutusmalleja ja kertovat mitkä asiat toimivat heidän kursseillaan hyvin.

Voit myös saada vinkkejä oman kurssisi kehittämiseen ja keskustella kollegojen kanssa verkko-opetuksesta ja -pedagogiikasta. Saat mukaasi myös verkkokurssin pedagogisen suunnittelun mallin, jonka avulla voit kehittää omaa (verkko)kurssiasi.

Tervetuloa!

2 Replies to “Moodle-maikkojen miitti 27.5.”