Osallistu ilmaiselle MOOC-kurssille ja opi Moodlen perusteet!

Tervetuloa Learn Moodle 3.7 Basics -verkkokurssille! Kurssi on MOOC eli Massive Open Online Course ts. verkkokurssi, joka on kaikille täysin avoin. Kurssilla opiskelee satoja, ellei tuhansia opettajia ympäri maailmaa.

Kurssilla ei ole suorittamispakkoa – voit osallistua myös tutustamalla kurssin toteutustapaan ja tehdä tehtäviä oman kiinnostuksen ja aikataulun tahtiin.

Kurssi alkaa ma 3.6. esittäytymisillä verkkokeskustelualueella. Tehtäviä tehdään 10.6.-7.7. Kurssista saa todistuksen.

Osallistumalla

• saat ideoita, miten käyttää Moodlea monipuolisesti – myös kursseilla, joissa on iso määrä opiskelijoilta.
  • saat kokemuksen opiskelusta MOOC-kurssilla.
  • verkostoidut maailmanlaajuisen Moodle-yhteisön kanssa.
  • pääset tutustumaan Moodlen uusimpaan versioon 3.7. (Helsingin yliopistossa käyttöön todennäköisesti vuoden vaiheessa).

Lue lisää ja rekisteröidy kurssille vaikka heti: