Mistä haluaisit kuulla Moodle-miitissä? Voit myös ilmiantaa Moodle-kurssin!

Moodle-miitin suunnittelu on käynnistynyt. Mistä teemasta tai työkalusta olisit kiinnostunut? Tai onko tiedossasi Moodle-kurssi, josta haluaisit tietää lisää?

Ma 31.5.2021 klo 9-12 on Moodle-miitti, jossa opettajat esittelevät Moodle-toteutuksiaan. Tavoitteena on jakaa ideoita ja kokemuksia Moodlen käytön tueksi.

Kerro toiveitasi miitin sisällöiksi ja/tai ilmianna opettaja tai kurssi, jonka toteutuksesta haluat kuulla tarkemmin! Toki voit ilmiantaa myös oman kurssisi.

Meilaa ehdotuksesi viimeistään ma 22.3.2021 osoitteeseen margit.koivumaa(a)helsinki.fi.

Moodle-miitissä opettajat esittelevät Moodlea pedagogisesta näkökulmasta. Esitysten kesto on 15 minuuttia, joten esityksissä ei käydä läpi toimintojen tarkempia asetuksia.

Ilmoittautuminen Moodle-miittin on jo avattu, joten varaa paikkasi henkilöstökoulutusjärjestelmä Suffeli Learning’sta (jos kirjautuminen ei onnistu, ks. Suffeli-ohjeet Flammasta).

Tutustu aiempien vuosien Moodle-miittien esityksiin: