Syksyn tapahtumia!

Tänään pidetyn hallituksen kokouksen jälkeen voimme luvata alkaneelle syksylle paljon aktiviteettia! Nefa on innokkaasti mukana myös fuksien lukukauden aloituksessa, myöhemmin julkaisemme lisää tapahtumia. Mukaan mahtuvat ilman muuta niin uudet kuin vanhatkin opiskelijat! Tässä vielä elo-syyskuun tulevia tapahtumia:

Orientaatioviikko lähestyy! Nefa tulee moikkaamaan fukseja niin 29.8 maanantaina järjestettävässä tervetulotilaisuudessa kuin myös 2.9 perjantain piknikillä. Vietämmekö piknikin ”perinteisesti” sisätiloissa vai salliiko sää meidät ulkoilmaan, se selviää lähemmin.

Avajaiskarnevaalit käynnistyvät Helsingin yliopiston kampuksella 5.9 maanantaina klo 14:00. Nefa edustaa päärakennuksella omalla pöydällään, tule moikkaamaan, nappaamaan Napakaira kainaloosi ja ostamaan haalarimerkki! Avajaiskarnevaalin tiedot ja ohjelmisto löytyvät HYY:n sivuilla sekä tapahtuman Facebook-sivulta.

Fuksiaiset lähestyvät myös! Seurasaari lastataan fukseilla 9.9 perjantaina, mukana Nefan lisäksi Mythos sekä Eidos. Lisää tietoa ilmoitetaan myöhemmin.

Lisäksi seuraava Nefan hallituksen kokous on Kaisaniemen Memphiksessä 15.9 torstaina klo 16:00, tervetuloa mukaan.

lukukausikarhu