KUKA-Fuksiaiset ja jatkot ke 18.9.2019

Kulttuurien tutkimuksen ainejärjestöt Eidos, Fibula, Karavaani, Konteksti, Mythos, NEFA-Helsinki sekä Origo kutsuvat kaikki uudet kukalaiset juhlistamaan opiskelijasyksyn alkua – tervetuloa KUKA-fuksiaisiin keskiviikkona 18.9.2019!

Fuksiaiset alkavat klo 18 Topelian sisäpihalta (Unioninkatu 38). Teemana fuksiaisissa on eri vuosikymmenet – pukeudu siis halutessasi valitsemasi aikakauden muodin mukaisesti! Otathan huomioon, että ohjelma ennen jatkoja tapahtuu ulkona, joten sään mukainen pukeutuminen on suositeltavaa.

Jatkot ja fuksiaisten palkintojenjako järjestetään Humanistiklusterilla (Uusi ylioppilastalo, 5.krs, Mannerheimintie 5 A), jonne suunnataan ainejärjestöjen järjestämän ohjelman jälkeen. Myös vanhemmat opiskelijat ovat tervetulleita jatkoille!

Nähdään pian!