Hallitus 2021 on järjestäytynyt

NEFA-Helsinki ry:n 51. vuosi pyörähtää käyntiin uuden hallituksen merkeissä. Tämän kauden puheenjohtajaksi ja yhdenvertaisuus- ja ympäristövastaavaksi valittiin Saga Jacksen, varapuheenjohtajaksi, koulutuspoliittiseksi vastaavaksi ja blogivastaavaksi Peppi Kääpä, sihteeriksi Jonna Rantala, tapahtuma- ja fuksivastaavaksi ja some- ja tiedotusvastaavaksi Karoliina Edlund sekä rahastonhoitajaksi Sami Eerola.

Kaipaamme jatkossakin joukkoomme aktiivisia toimijoita, jotka osallistuvat yhteisen tekemisen ja tapahtumien suunnitteluun sekä järjestämiseen. Järjestötoiminnasta on hyötyä jos jonkinlaista: saat uusia kokemuksia, verkostoidut, omaksut tärkeitä taitoja, saat täytettä ansioluetteloon, vaikutat opiskelijoiden asioihin, saat kokemusta järjestölehden teosta sekä keräät opintopisteitä. Olethan rohkeasti yhteydessä hallituksen jäseniin, jos olet kiinnostunut järjestötoiminnasta pienessä matalan kynnyksen ainejärjestössä!