Lokakuun kuukausitiedote

* In English below *

Moikka! Tässä Nefan tapahtumat lokakuulle:

1) Ekskursio Suomen valokuvataiteen museoon TBA
Lokakuun museokierros tehdään Suomen valokuvataiteen museoon (Kämp Galleria, Pohjoisesplanadi 33 / Mikonkatu 1). Museon pääsymaksu opiskelijalle on 6€. Päivämäärä ja kellonaika ilmoitetaan piakkoin!

2) Napakairan julkkarit TBA
Järjestölehtemme Napakairan julkkareita vietetään tässä kuussa taas perinteisesti Pub Thirsty Scholarissa. Lisätietoa tapahtumasta myöhemmin.

Napakairan julkkarit siirtyy marraskuulle. Tiedotamme ajankohdasta mahdollisimman pian.

3) Nefan leffailta 18.10. klo 19.00
Tervetuloa humanistiklusterin utopia-huoneeseen viettämään leffailtaa Nefan kanssa! Lisätietoja tapahtuman fb-sivulla: https://www.facebook.com/events/267142535299736

4) Nefan ja Mythoksen Halloween 27.10. klo 17.00
Nefa ja Mythos järjestävät humanistiklusterilla halloweenbileet. Lisätietoa tapahtumasta myöhemmin!

Here are Nefa’s events for October:

1) Excursion to the Finnish Museum of Photography TBA
This month’s museum excursion will take place at the Museum of Finnish Photography (Kämp Galleria, Pohjoisesplanadi 33 / Mikonkatu 1). The museum entrance fee for students is 6 €. The date and time will be announced soon!

2)  Napakaira’s publication party TBA
The publication of our magazine Napakaira is celebrated at Pub Thirsty Scholar. More information about the event later.

3) Movie night with Nefa 18.10. 19.00
Welcome to spend a movie night with Nefa at the New Student House. More information about the event later.

4) Nefa and Mythos’ Halloween party 27.10. at 17.00
Nefa and Mythos are hosting a Halloween party at the ”humanistiklusteri” of the New Student House. More information about the event later!