Opiskelu- ja hyvinvointi -tutkimus koko tiedekuntaan keväällä 2018!

Keväällä 2017 toteutetun Opiskelu- ja hyvinvointitutkimuksen tulosten perusteella vahvistui käsitys siitä, että opiskelijoiden kuormitusta eri koulutusohjelmissa tulee systemaattisesti seurata. Tutkittua tietoa tarvitaan, jotta voimme kehittää keinoja liiallisen kuormituksen vähentämiseksi. Viime keväänä tutkimuksen kohdejoukkona olivat 1, 3. ja 5. vuosikurssin HLL- ja LL- koulutusohjelmien opiskelijat sekä 1. vuoden maisterin vaiheen psykologian opiskelijat.

Toteutamme nyt kyselytutkimuksen johon kutsutaan kaikki perustutkinto-opiskelijat. Kutsu lähetetään noin 1600 LL-, HLL-, psykologian, logopedian ja Transmed-koulutusohjelman opiskelijalle kevään 2018 aikana.

Tutkimus tarjoaa yhden väylän parantaa opiskelijoiden opiskelua ja hyvinvointia.

2 vastausta artikkeliin “Opiskelu- ja hyvinvointi -tutkimus koko tiedekuntaan keväällä 2018!”

1. Koko hampaan klinikkaopinnot (h3-h5) ei jätä opiskelijoille hetkeäkään lepoa

2. Kiitos kiinnostuksestasi tutkimukseemme. Välitimme huolesi hammaslääketieteen koulutusohjelman johtajalle ja varajohtajalle.

Tiina Paunio
    Opetuksesta vastaava varadekaani, psykiatrian professori