Pedagogit

Moi kaikki kurssitoverit!

Meidän ryhmämme valitsi lööpiksi “Pelkkä koulutus ei riitä tekemään yliopiston opettajasta pedagogia”. Aihehan on meille kaikille hyvin ajankohtainen nyt, kun olemme itse aloittaneet opinnot yliopistossa.  Lähes kaikilla ryhmämme jäsenillä on joko omaa kokemusta opettamisesta tai kiinnostusta opettajuuteen, minkä takia valitsimme aiheen.

Ryhmämme on värikäs joukko eri ikäisiä ja eri puolilta Suomea tulevia opiskelijoita, joista yleistä ja aikuiskasvatustiedettä opiskelevat Riina, Kaisis, Anttoni, Jessica sekä Venla ja kotitalousopettajaksi Lauri, Joakim, Elina, Mariel ja Miliza.

Olemme saaneet hyvää keskustelua aikaan sekä uusia näkökulmia tutkimuksen suunnitteluun. Ryhmämme toimii hyvin yhteen ja erilaiset taustamme tukevat toisiaan. Odotamme innolla, että opimme kurssilla vielä lisää tutkimuksesta ja sen tekemisestä.

Intoa ja tsemppiä kaikille sekä kurssille että syksyyn!

Terkuin,

Pedagogit-ryhmä