Kategoriat

Kevättiedote 2022

Hei vaan! Toivon mukaan kaikkien kevään alku on ollut mukava ja keleistä huolimatta lämmin ja aurinkoinen, koska ainakin meillä Synkoopissa on kevättä rinnassa ja sen takia suunnitelmissa onkin paljon kaikenlaista kivaa:

• 12.4. Synkoopin karaokeilta (lisätietoja Facebookissa)
  • 30.4.–1.5. Vappukivaa muiden Taitu-järjestöjen kanssa (Lisätietoja myöhemmin)
  • 11.5. Musiikkitieteen opiskelijapalaute- ja infotilaisuus (klo 14–15.30 Zoomissa, alustava pvm.)
  • 14.5. Synkoopin Euroviisuvalvojaiset (lisätietoja Facebookissa)
  • 28.5. Suursitsit muiden Taitu-järjestöjen kanssa (Lisätietoja myöhemmin)

Suunnitteilla on myös rento keväthengailu toukokuulle henkilökunnan ja musiikkitiedeväen kanssa joten pysykää kuulolla!

Lisäksi opintokyselytiedote:

Hei kaikki musiikkitieteen pää- ja sivuaineopiskelijat sekä Synkoopin jäsenet ja ystävät!

Synkoopin vuosittaisen opinto- ja jäsenkyselyn tarkoituksena on kerätä palautetta musiikkitieteen opetuksesta sekä Synkoopin toiminnasta. Vastausten pohjalta voimme kehittää opetustamme sekä toimintaamme entistä paremmaksi.

Kyselyyn voi vastata pää- ja sivuaineopiskelijoiden lisäksi kaikki musiikkitieteen opiskelusta kiinnostuneet. Kyselyn löydät tästä linkistä: https://forms.gle/D54AXZhgULGrJFMd9

Palautteesi on meille hyvin tärkeä, joten muistathan vastata kyselyyn sunnuntaihin 17.4. mennessä. Vain palautteen avulla tiedämme mitä asioita opiskelijamme sekä jäsenemme haluaisivat kehitettävän tulevaisuudessa.

Ystävällisin terveisin,

Synkoopin opintovastaava Petteri

Mikäli mikään herätti kymyksiä, voi niitä lähettää esimerkiksi Synkoopin someissa (Synkooppi ry @ Facebook & Instagram) tai Petterille sähköpostitse (petteri.aj.peltola[at]helsinki.fi).

Nähdään tapahtumissa! <3: Synkooppi