AMK- ja ammatillisen koulutuksen tutkimuspäivät 2018

AMK- ja ammatillisen koulutuksen valtakunnalliset tutkimuspäivät järjestettiin Omniassa 28.–29.11. 2018. Tutkimuspäivien teemana olivat talous ja ammatillisen koulutuksen tulevaisuus. DigiToteemi-osahankkeella oli tapahtumassa kolme esitystä:  ”Ammatillisissa opettajakorkeakouluissa opettajaksi opiskelevien kokemuksia digitaitojen opiskelusta ja osaamisesta” (Vilhelmiina Harju ja Leila Pehkonen) sekä ”Digitaalisuus opiskelun haasteiden purkajana ja tuottajana” (Tiia Melander). Esitysten abstrakteihin pääsee tutustumaan täältä. Opettajaopiskelijoiden digitaitoja koskevan esityksen esitysdiat löytyvät oheisesta linkistä. Lisäksi Sanna Konkola esitteli posterinsa:  ”Ammatillisen asiantuntijuuden kehittyminen: Terveydenhoitoalan korkea-asteen opiskelijoiden simulaatioihin liittämät emootiot.”

Photo by Marvin Meyer on Unsplash