Hae kehy-viikon koordinaattoriksi!

Jo perinteeksi muodostunutta Kehy-viikkoa vietetään seuraavan kerran syksyllä 2012. Viikko toteutetaan tänä vuonna jo toista vuotta SYL:n koordinoimana ulkoasiainministeriön viestintä- ja kehityskasvatustuella samaan aikaan muiden halukkaiden ylioppilaskuntien kanssa. Näiden kehy-viikko-koordinaattorit muodostavat yhdessä ohjausryhmän, joka ideoi viikolle teeman sekä yhteisen viikon avaavan tempauksen. Muutoin ylioppilaskunnat saavat vapaat kädet viikon tapahtumien suunnitteluun ja toteutukseen.

Viikon tarkoitus on tiedottaa opiskelijoille asioista ja ilmiöistä, jotka liittyvät kehitysyhteistyöhön, kehitysmaihin ja globaaliin vastuuseen. Koordinaattori on viime kädessä vastuussa koko viikon järjestämisestä, toteutuksesta sekä budjetoinnista, mutta hänelle on jo valittu avulias assistentti, joka auttaa tarvittavissa tehtävissä. Myös muu valiokunta on perinteisesti osallistunut viikon ideointiin sekä käytännön toteutukseen ja järjestelyihin. Käy kurkkaamassa viime vuoden ohjelma HYY:n sivuilta: http://hyy.helsinki.fi/fi/kehyviikko

Koordinaattori valitaan valiokunnan seuraavassa kokouksessa to 9.2.2012 klo 18 alkaen Sparressa (Uusi yo-talo Mannerheimintie 5 A, 2. krs, HYY:n toimiston ovesta sisään ja vasemmalle).

Kiinnostuneita pyydetään ystävällisesti ilmoittautumaan etukäteen uudelle puheenjohtajallemme Nora Steniukselle (nora.stenius@helsinki.fi). Myös kokouksessa voi vielä asettua ehdolle. Mikäli et pääse paikalle, laita lyhyt mutta ytimekäs vapaamuotoinen hakemus puheenjohtajalle ennen kokousta. Hakemukset luetaan kokouksessa.

Lisätietoja tehtävästä voi kysellä edelliseltä koordinaattorilta Taika Tuunaselta (taika.tuunanen@helsinki.fi), joka myös perehdyttää tehtävään. Myös allekirjoittaneelta saa lisätietoja.

Tervetuloa hakemaan niin uudet kuin vanhat!!!