Ryhmämentorointiin haetaan jälleen mentoreita!

Kauden 2022–2023 ryhmämentorointiohjelma pyörähtää käyntiin jälleen marraskuussa, ja haemme nyt mukaan mentoreita opiskelijaryhmille. Kyseessä on jo ohjelman 12. kausi ja mentoreiden ilmoittautumisaika on auki 13. syyskuuta saakka.

Helsingin yliopiston opiskelijat kaipaavat opintojensa tueksi esimerkkejä oman alansa alumneista. Sinulla on nyt hyvä mahdollisuus auttaa opiskelijoita kohti valmistumista ja työelämää!

Mikä ryhmämentorointiohjelma?

Ryhmämentorointi tarkoittaa oman osaamisen ja elämänkokemuksen jakamista pienryhmälle, joka koostuu eri opintovaiheissa olevista opiskelijoista. Ryhmään valitaan 2–4 opiskelijaa, ja suurin osa ryhmistä on poikkitieteellisiä. Monet mentoreistamme ovat osallistuneet ohjelmaan useammin kuin kerran pidettyään kokemusta antoisana.

Ryhmämentorointiohjelman kausi 2022–2023 starttaa 23.11.2022 mentoreiden ja aktoreiden yhteisellä kick-off -tilaisuudella. Tätä ennen ohjelmaan valituille aktoreille ja mentoreille järjestetään myös kyselytunnit Zoomissa 15.11. Yhteistä päätöstilaisuutta vietetään toukokuussa 2023. Tilaisuuksien välillä ryhmät tapaavat itsenäisesti noin kerran kuussa.

Ilmoittautuessasi voit valita, haluatko osallistua mentorointitapaamisiin ryhmäsi kanssa kokonaan etänä vai myös kasvokkain.

Jos haluat mukaan, ilmoittaudu mentoriksi tällä lomakkeella Lyytissä!

Viimeinen hakupäivä on 13.9. Mentorit valitaan ohjelmaan ja kaikkiin hakijoihin otetaan yhteyttä syyskuun lopussa.

Katso tarkempia tietoja sivulta Mukaan ohjelmaan.