Opiskelija, hae mukaan ryhmämentorointiin – hakuaika alkaa 25.9.!

Opiskelijoiden hakuaika ryhmämentorointiohjelman kaudelle 2023–2024 alkaa maanantaina 25.9.2023 klo 12.00. Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten tutustu hakuohjeisiin ja mentoriesittelyihin ja hae mukaan!

Helsingin yliopiston monitieteisessä ryhmämentorointiohjelmassa pääset pohtimaan esimerkiksi uramahdollisuuksiin, työnhakuun ja omiin vahvuuksiisi liittyviä teemoja. Erityisen antoisaa ryhmämuotoisessa mentoroinnissa on se, että mentorin tuen lisäksi saat myös vertaistukea ryhmäsi muilta opiskelijoilta.

Marraskuussa jo 13:tta kertaa käynnistyvässä ryhmämentorointiohjelmassa on mukana 46 upeaa mentoria. He ovat yhteiskunnan eri aloilla vaikuttavia yliopistomme alumneja, joita yhdistää opintotausta Helsingin yliopistossa ja aito halu jakaa osaamistaan opiskelijoille.

Tarjolla on sekä suomenkielisiä että englanninkielisiä mentoreita, ja osa heidän ryhmistään toimii kokonaan etänä. Mentorointiryhmät ovat monitieteisiä, joten voit hakea kenen tahansa mentorin ryhmään opiskelualastasi riippumatta.

Ohjelma on ainutlaatuinen mahdollisuus pohtia työhön liittyviä toiveitasi ja saada sparrausta työelämässä olevilta alumnimentoreilta. Tutustu siis hakuohjeisiin, mentoreiden esittelyihin ja pieneen ennakkotehtävään Hae ohjelmaan -sivulla ja toimi nopeasti, kun hakuaika alkaa!

Hakuaika päättyy perjantaina 6.10.2023 klo 12. Muistathan kuitenkin, että ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ohjelman toteuttaa urapalvelut yhteistyössä Helsinki Alumni -verkoston kanssa. Lisätietoja urapalveluilta: careerservices(at)helsinki.fi.