Moodle on uudistunut

Moodlessa oli juhannusviikolla versiopäivityksen aiheuttama käyttökatko. Tuolloin käyttämämme versio 1.9 päivitettiin versioksi 2.2. Muutoksen huomaa ensimmäiseksi uudesta ulkoasusta, joka on yliopiston graafisen ilmeen mukainen tiedekuntaväreineen. Uusia aktiviteetteja ja muita ominaisuuksia on esitelty lyhyissä videoissa.

Opiskelijan opas on julkaistu ja Opettajan opas tullaan myös muokkaamaan. Englanninkielisiä ohjeita löytyy osoitteesta docs.moodle.org. Opetushenkilöstön koulutukset jatkuvat kesän jälkeen heti elokuussa. Koulutusajat löytyvät opetusteknologiakeskuksen sivuilta ja ilmoittautuminen on tuttuun tapaan Henkan kautta, paitsi englanninkieliseen koulutukseen 21.8., johon ilmoittaudutaan erillisellä ilmoittautumislomakkeella. Kysymyksissä vastaa ok-moodle@helsinki.fi. Huomaa, että lomailemme 12.7.-3.8.2012.