Perehdy Moodlen perusteisiin itseopiskelukurssilla!

Oletko tuore Helsingin yliopiston opettaja, jolle HY:n oppimisympäristö Moodle on uusi tuttavuus? Tai kaipaatko Moodlen perustoimintojen kertausta, kuten miten opiskelijat pääsevät kurssillesi ja miten lisäät kurssille kurssiavaimen.

Osallistu tässä tapauksessa Moodlen perusteet -itseopiskelukurssille. Kurssilla voit opiskella Moodlen perustoimintoja omaan tahtiisi ja pystyt kertaamaan oppimaasi myöhemminkin.

Kurssi sisältää ohjevideoita ja kuvankaappausohjeita, joiden avulla on helppo edetä. Jos haluat suorittaa kurssin ja saada siitä merkinnän Suffeli-henkilötietojärjestelmään, tee kurssin pienimuotoiset tentit ja tehtävät, jotka auttavat kertaamisessa. Samalla saat opiskelijan roolissa kokemuksen kurssin etenemisestä ja opiskelusta Moodlessa.

Tervetuloa kurssille!