Moodle-miitti kesäkuussa: tallenna päivä kalenteriisi ja/tai ilmianna Moodle-kurssi!

Maanantaina 5.6. klo 9-12 pidetään Moodle-miitti (hybridi), jossa opettajat esittelevät Moodle-toteutuksiaan. Miitti sopii kaikille Moodlesta, etä-, verkko- ja hybridi-opetuksesta kiinnostuneille. Tavoitteena on jakaa ideoita ja kokemuksia Moodlen käytön tueksi. Moodle-miittiin ovat tervetulleita myös kollegat muista Suomen oppilaitoksista, jotka käyttävät Moodlea opetuksessaan.

​Ilmianna Moodle-kurssi tai ilmoittaudu esittelijäksi

Oletko törmännyt Moodle-kurssiin, josta haluaisit tietää lisää? Ilmianna Moodle-kurssi, josta haluat kuulla tarkemmin. Voit ilmiantaa myös oman kurssisi! Lähetä ehdotuksesi lomakkeella viimeistään pe 17.3.

Esittelyssä voi esimerkiksi olla Moodle, joka

• on saanut hyvää opiskelijapalautetta
  • huomioi erilaiset oppijat ja opintopolut
  • huomioi saavutettavuuskriteerit
  • huomioi suuret opiskelijamäärät
  • on itseopiskelukurssi
  • on visuaalisesti miellyttävä ja rakenteeltaan selkeä
  • hyödyntää pelillisyyttä oppimisessa
  • huomioi kansainvälisyyden
  • on muutettu etäopetuskurssista monimuotoiseksi lähiopetustakin hyödyntäväksi kurssiksi
  • on MOOC eli kaikille avoin verkkokurssi, jossa opiskelijamäärää ei ole rajoitettu.

Ideana on esitellä Moodlea pedagogisesta näkökulmasta. Voit ehdottaa joko 15 minuutin esitystä, jossa ei käydä läpi toimintojen tarkempia teknisiä asetuksia tai aihetta laajemmin, tai 30-45 minuutin demon, jossa osallistujien toivotaan pääsevän tutustumaan kurssiisi/materiaalisi käytännössä.

Ilmoittaudu osallistujaksi

Ilmoittautuminen Moodle-miittin on jo avattu, joten varaa paikkasi liittymällä Moodle-alueelle ”Moodle-miitti 2023″ (vaatii HAKA-tunnukset)  ja lisäämällä tapahtuma kalenteriisi. Jos sinulla ei ole HAKA-tunnuksia, mutta olet kiinnostunut osallistumaan Moodle-Miittiin, lähetä viestiä osoitteeseen moodle@helsinki.fi.