Kiinnostaako museotyö? Tule MAL:in ja NEFAn työelämäinfoon!

Oletko kiinnostunut töistä kulttuurialalla, erityisesti museossa? Mietitko, miten työpaikkoihin pääsisi kiinni? Kuinka tehdä hyvä CV tai työhakemus? Millaiset opintopolut ovat johtaneet töihin kulttuuriperinnön parissa? Pidätkö pizzasta?

Museoalan ammattiliitto MAL ry ja NEFA-Helsinki ry järjestävät työelämäinfon 20.11.2017.

Kokoonnumme Museoalan ammattiliiton tiloissa (Pohjoisesplanadi 21 B 7) 20.11., klo 16 eteenpäin. Tarjolla pizzaa, keskustelua ja asiantuntijoiden tietoa museoalasta. Suosittelemme tapahtumaa kaikille kulttuuriperinnön kanssa työskentelemisestä kiinnostuneille, etenkin museologian opiskelijoille!

MAL kirjoittaa sivulla itsestään näin: ”Jäsenenä olet kanssamme vaikuttamassa museoalan arvostukseen ja yhteiskunnalliseen arvokeskusteluun kulttuuriperinnön puolesta. Tarjoamme verkostoitumismahdollisuuksia ja ajankohtaisia koulutuksia ammattitaitosi ylläpitämiseksi. Museoalan ammattiliitto on mukana työelämän kehityksessä ja muutoksessa varmistamassa sinun oikeuksiasi.”