Kulo! Risteilee!

Hei kaikki!

Kulo(Kulttuurintutkimuksen opiskelijat) Ry on valtakunnallinen kattojärjestö
kulttuurintutkimuksen alojen opiskelijoille. Se toimii kulttuurintutkimuksen opiskelijoiden edunvalvojana Suomessa. Tämän lisäksi Kulo tekee kulttuurintutkimusta tunnetuksi, edistää kulttuurintutkimuksen poikkitieteellisyyttä koulutuspoliittisessa päätöksenteossa, ottaa kantaa kulttuurintutkimuksen opiskeluun liittyvässä yhteiskunnallisessa keskustelussa ja toimia yhdyssiteenä kulttuurintutkimuksen alojen opiskelijoiden sekä aloista kiinnostuneiden henkilöiden ja yhteisöjen välillä. Kulon toimintaan kuuluu seminaareja, ekskursioita ja muita tapaamisia.

Tällä kertaa Kulo lähtee kevätekskursiolle eteläiseen Helsinkiin, eli minnekkäs muualle kuin Tallinnaan! Tähän seikkailuun ovat tervetulleita kaikki te kulttuurialan opiskelijat! Tapahtuman tiedot löytyvät tapahtuman Facebook -sivuilta, sekä alta suorana lainauksena. Huomioithan, että ilmoittautumisaika on lyhyt, joten nyt hihat heilumaan ja laivalle!

”Kulo risteilee taas!

Haluatko unohtaa maalliset murheet ja purjehtia muiden kulolaisten kanssa Tallinnan yöhön? Tule seilaamaan joukkoon iloiseen!

Kulttuurintutkimuksen opiskelijoiden kattojärjestö Kulon ensimmäinen kevätexcu lähestyy. Tänä vuonna Kulon kulttuurilaiva lipuu Helsingistä Tallinnaan, missä vietämme ikimuistoisen viikonlopun toistemme seurasta nauttien. Risteily sisältää taattua laivatunnelmaa, hotelliyön ja poikkitieteellistä menoa. Kulo toivottaa kaikki Kultun, Seitan, Jyväskylän, Joensuun ja Helsingin Nefan sekä Mythoksen jäsenet tervetulleiksi seilaamaan kanssamme.

Risteilyn aikataulu:

Pe 23.3.2018: Kokoonnumme hyvissä ajoin porukalla Helsingin terminaaliin (Länsiterminaali 1, Tyynenmerenkatu 8). Silja Europa avaa ovensa 17:30, mistä se starttaa matkansa klo 18.30. Luvassa mm. Kulon kevätkokous, halukkaille yhteinen buffetillallinen, laivatehtävä, kevyttä visailua ynnä muita mukavia seurahupeja.
La 24.3.2018: Saavumme Tallinnaan klo 8:00 aamulla. Perillä järjestämme virkistävän brunssin paikallisessa ravintolassa ja tutustumme kaupungin kulttuurikohteisiin. Yhteistä ohjelmaa on klo 14 asti, minkä jälkeen voi kirjautua hotelliin. Illalla pääsemme nauttimaan Tallinnan tunnelmasta ja menomestoista. Lisätietoja päivitetään.
Su 25.3.2018: Hotelliaamupala (8-11:00). Paluulaiva Megastar lähtee Tallinnan terminaalista 13:30 kohti Helsinkiä. Helsingissä olemme perillä 15:30 aikoihin.

Hintaa huville tulee 70 € per henkilö, sisältäen hotelliaamiaisen.
Laivan buffetti ennakkoon varattuna 33 € (sisältää all-inclusive ruoat ja hanajuomat).

Ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen sumu.posio@hotmail.com

Ilmoita viestissä tarvittavat tiedot: Nimi, henkilötunnus, haluatko buffetilallisen ja minkä ainejärjestön edustaja olet. Ilmoittautuminen on sitova ja se tulee tehdä perjantaihin 22.2. mennessä. Paikkoja on rajoitetusti, joten ole nopea!

HOX! Mukaan tulee ottaa voimassa oleva henkilöllisyystodistus (passi, ajokortti tai poliisin myöntämä henkilökortti). Kuvallinen kelakortti tai väliaikainen henkilökortti ei käy.

Maksutiedot:
Lähetetään myöhemmin erikseen ilmoittautuneille.

HELSINKI-TALLINNA-HELSINKI.

Nähdään laivalla!

Terveisin,
merikapteenit Sumu & Joonas sekä Kulon laivaväki.”