Geologian tutkijapäivät 2011 – Finnish National Geological Colloquium 2011

Geologian tutkijapäivät järjestetään Helsingin yliopiston Physicumissa 24.-26.10 2011. Toivomme sekä tutkijakoulutettavien että heidän ohjaajiensa runsasta osallistumista. Maanantaina ja tiistaina on tieteellisiä esityksiä geologian aloilta sekä kotimaisin että ulkomaisin voimin. Keskiviikko, 26. päivä, on suunnattu tohtorikoulutettaville ja heidän ohjaajilleen. Tutkijakoulu korvaa kohtuulliset majoitus- ja matkustuskustannukset pääkaupunkiseudun ulkopuolelta tuleville päätoimisille jatko-opiskelijoille.

Finnish National Geological Colloquium will be organized in University of Helsinki, Physicum at 24.-26.10.2011. Monday and Tuesday are focused on scientific presentations. At Wednesday, there will be a workshop for PhD-students and supervisors.  Graduate School will cover travel and accommodation expenses for PhD students in Oulu and Turku.

This entry was posted in Ajankohtaista. Bookmark the permalink.