Julkaisut ja konferenssit

JULKAISUT*

Intke-Hernandez, M. M.Dannert, N.Mäkäläinen, H. K.Nordström-Ylönen, R. L. & Nozais, F. R. A., 6 syyskuuta 2018, julkaisussa : Tempus. 2018, 4, s. 18-19

Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Ammatillinen

Amendolara, S. J., 10 elokuuta 2018, julkaisussa : Independence – IATEFL Learner Autonomy Special Interest Group. s. 31-34

Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Ammatillinen

Päivärinne, S.Gehring, S.Udd, T. & Heinzmann, S., elokuuta 2018, Helsinki: Finn Lectura. 331 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raportti › Kirja › Ammatillinen

Clarke, D. C., heinäkuuta 2018, julkaisussa : ELT Journal. 72, 3, s. 319-328 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Intke-Hernandez, M. M., 23 toukokuuta 2018, Helsinki: Opetushallitus. 212 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raportti › Kirja › Ammatillinen

Niinivaara, J. & Vaattovaara, J., toukokuuta 2018, julkaisussa : Language Learning in Higher Education. 8, 1, s. 133-156 24 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Mickwitz, Å. M., 4 helmikuuta 2018, (Hyväksytty/In press) Svenskan i Finland 17.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Kotkavuori, S. K. & Sulonen, N., 24 tammikuuta 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet. Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, Vuosikerta 7. s. 105-120 (Helsingin yliopiston kielikeskuksen julkaisusarja; nro 7).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Chavez Turro, J. D. L. M.Intke-Hernandez, M. M. & Hernandez Reyes, G., tammikuuta 2018, julkaisussa : Tempus. 53, 1, s. 11-13 3 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Ammatillinen

Mäkäläinen, H. K. & Lahti, L. A. E., tammikuuta 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet – Developing feedback and assessment practices in language learning.Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, s. 63-88 26 Sivumäärä (Helsingin yliopiston kielikeskuksen julkaisusarja; painos 7).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Pitkänen, K. K., 2018, julkaisussa : Language Learning in Higher Education. 2018, 8(2), s. 445-468 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

  • Hyväksytty/In press

Il verbo ’prendere’ e le sue estensioni semantiche: prodotto della casualità o delle esperienze corporee dei parlanti?

Imperato, C., 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Studi Italiani di Linguistica Teorica ed Applicata. 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Niinivaara, J. M. T., 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet = Developing Feedback and Assessment Practices in Language Teaching. Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: The University of Helsinki Language Centre, s. 121-139 19 Sivumäärä (Helsingin yliopiston kielikeskuksen julkaisusarja = Publicationer utgivna av språkcentrum vid Helsingfors universitet = University of Helsinki language centre publications; painos 7).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Manner-Kivipuro, J.Miettinen, E. & Wallinheimo, K., 2018, Kielenopimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet = Developing feedback and assessment practices in language learning. Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, s. 29-45 17 Sivumäärä (Helsingin yliopiston kielikeskuksen julkaisusarja / Language Centre publications; nro 7).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Lehtonen, T., 2018, Key Issues in English for Specific Purposes in Higher Education. Kirkgöz, Y. & Dikilitas, K. (toim.). Cham: Springer, s. 129-140 11 Sivumäärä (English Language Education; nro 11).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Harjunpää, K.Mondada, L. & Svinhufvud, K., 2018, julkaisussa : Research on Language and Social Interaction. 51, 3, s. 271–291 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Intke-Hernandez, M. M.Hernandez Reyes, G. & Chavez Turro, J. D. L. M., 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet . Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, Vuosikerta 2018. s. 9-28 20 Sivumäärä (Kielikeskuksen julkaisuja).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Alestalo, M. K. & Hämäläinen, E. P. H., 2018, 1 toim. Turenki: Finn Lectura. 148 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raportti › Kirja › Yleistajuinen

Bradley, F. J., 2018, Fostering Learner Autonomy: Learners, Teachers and Researchers in Action. Ludwig, C., Pinter, A., Van de Poel, K., Smits, T., Tassinari, M. G. & Ruelens, E. (toim.). Hong Kong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, s. 104-122 19 Sivumäärä (Autonomous Language Learning Series).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Intke-Hernandez, M. M.Hernandez Reyes, G. & Chavez Turro, J. D. L. M., 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet . Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, Vuosikerta 2018. s. 9-28 20 Sivumäärä (Kielikeskuksen julkaisuja).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

Alestalo, M. K. & Hämäläinen, E. P. H., 2018, 1 toim. Turenki: Finn Lectura. 148 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raportti › Kirja › Yleistajuinen

Bradley, F. J., 2018, Fostering Learner Autonomy: Learners, Teachers and Researchers in Action. Ludwig, C., Pinter, A., Van de Poel, K., Smits, T., Tassinari, M. G. & Ruelens, E. (toim.). Hong Kong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, s. 104-122 19 Sivumäärä (Autonomous Language Learning Series).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu

 

KIELIKESKUKSEN MATKATUELLA TOTEUTETUT KONFERENSSIT

Evesti, Leena. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.

Vetsch, Päivi.  The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.

Järvelä, Riikka. Peda-forum-päivät 2018

Lehtonen, Tuula. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola

Intke-Hernandez, Minna. 3rd International Conference on the Sociolinguistics of Immigration (Slimig 2018)

Suojala, Marja. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.

Järvelä, Riikka. Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivät 2018.

Pitkänen, Kari K. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.

Karjalainen, Sinikka. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.

Amendolara, Sandro. 26th Congress of the Evaluation and the development of language learner autonomy: practices and challenges.

Svinhufvud, Kimmo. Loughborough CA Day 2018: Talk in Action

Patenge, Tia. Lasig Conference Masaryk University Language Centre Brno ’The teachers role in development of learner autonomy.

Heinonen, Marjukka. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.  Cercles 2018.

Niedling, Christian. Lasig Conference Masaryk University Language Centre Brno ’The teachers role in development of learner autonomy.

Graves, Paul. NAWE Conference 2018.

Graves, Paul.   5th EACWP International Pedagogical Conf.

Niinivaara, Janne. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.

Mickwitz, Åsa. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.

Hollanti, Katariina. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.

* Tiedot on poimittu Helsingin yliopiston TUHAT-tutkimustietojärjestelmästä.

Kielikeskuksen julkaisusarja