JULKAISUT*
Intke-Hernandez, M. M., Dannert, N., Mäkäläinen, H. K., Nordström-Ylönen, R. L. & Nozais, F. R. A., 6 syyskuuta 2018, julkaisussa : Tempus. 2018, 4, s. 18-19
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Ammatillinen
Amendolara, S. J., 10 elokuuta 2018, julkaisussa : Independence – IATEFL Learner Autonomy Special Interest Group. s. 31-34
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Ammatillinen
Päivärinne, S., Gehring, S., Udd, T. & Heinzmann, S., elokuuta 2018, Helsinki: Finn Lectura. 331 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Kirja/raportti › Kirja › Ammatillinen
Clarke, D. C., heinäkuuta 2018, julkaisussa : ELT Journal. 72, 3, s. 319-328 10 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Intke-Hernandez, M. M., 23 toukokuuta 2018, Helsinki: Opetushallitus. 212 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Kirja/raportti › Kirja › Ammatillinen
Niinivaara, J. & Vaattovaara, J., toukokuuta 2018, julkaisussa : Language Learning in Higher Education. 8, 1, s. 133-156 24 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Mickwitz, Å. M., 4 helmikuuta 2018, (Hyväksytty/In press) Svenskan i Finland 17.
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Kotkavuori, S. K. & Sulonen, N., 24 tammikuuta 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet. Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, Vuosikerta 7. s. 105-120 (Helsingin yliopiston kielikeskuksen julkaisusarja; nro 7).
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Chavez Turro, J. D. L. M., Intke-Hernandez, M. M. & Hernandez Reyes, G., tammikuuta 2018, julkaisussa : Tempus. 53, 1, s. 11-13 3 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Ammatillinen
Mäkäläinen, H. K. & Lahti, L. A. E., tammikuuta 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet – Developing feedback and assessment practices in language learning.Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, s. 63-88 26 Sivumäärä (Helsingin yliopiston kielikeskuksen julkaisusarja; painos 7).
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Pitkänen, K. K., 2018, julkaisussa : Language Learning in Higher Education. 2018, 8(2), s. 445-468 23 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
- Hyväksytty/In press
Imperato, C., 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Studi Italiani di Linguistica Teorica ed Applicata. 15 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Niinivaara, J. M. T., 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet = Developing Feedback and Assessment Practices in Language Teaching. Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: The University of Helsinki Language Centre, s. 121-139 19 Sivumäärä (Helsingin yliopiston kielikeskuksen julkaisusarja = Publicationer utgivna av språkcentrum vid Helsingfors universitet = University of Helsinki language centre publications; painos 7).
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Manner-Kivipuro, J., Miettinen, E. & Wallinheimo, K., 2018, Kielenopimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet = Developing feedback and assessment practices in language learning. Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, s. 29-45 17 Sivumäärä (Helsingin yliopiston kielikeskuksen julkaisusarja / Language Centre publications; nro 7).
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Lehtonen, T., 2018, Key Issues in English for Specific Purposes in Higher Education. Kirkgöz, Y. & Dikilitas, K. (toim.). Cham: Springer, s. 129-140 11 Sivumäärä (English Language Education; nro 11).
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Harjunpää, K., Mondada, L. & Svinhufvud, K., 2018, julkaisussa : Research on Language and Social Interaction. 51, 3, s. 271–291 21 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Intke-Hernandez, M. M., Hernandez Reyes, G. & Chavez Turro, J. D. L. M., 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet . Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, Vuosikerta 2018. s. 9-28 20 Sivumäärä (Kielikeskuksen julkaisuja).
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Alestalo, M. K. & Hämäläinen, E. P. H., 2018, 1 toim. Turenki: Finn Lectura. 148 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Kirja/raportti › Kirja › Yleistajuinen
Bradley, F. J., 2018, Fostering Learner Autonomy: Learners, Teachers and Researchers in Action. Ludwig, C., Pinter, A., Van de Poel, K., Smits, T., Tassinari, M. G. & Ruelens, E. (toim.). Hong Kong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, s. 104-122 19 Sivumäärä (Autonomous Language Learning Series).
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Intke-Hernandez, M. M., Hernandez Reyes, G. & Chavez Turro, J. D. L. M., 2018, Kielenoppimisen kehittyvät arviointi- ja palautekäytänteet . Jokinen, J., Karjalainen, S. & Mäkäläinen, H. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston kielikeskus, Vuosikerta 2018. s. 9-28 20 Sivumäärä (Kielikeskuksen julkaisuja).
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Alestalo, M. K. & Hämäläinen, E. P. H., 2018, 1 toim. Turenki: Finn Lectura. 148 Sivumäärä
Tutkimustuotos: Kirja/raportti › Kirja › Yleistajuinen
Bradley, F. J., 2018, Fostering Learner Autonomy: Learners, Teachers and Researchers in Action. Ludwig, C., Pinter, A., Van de Poel, K., Smits, T., Tassinari, M. G. & Ruelens, E. (toim.). Hong Kong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, s. 104-122 19 Sivumäärä (Autonomous Language Learning Series).
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
KIELIKESKUKSEN MATKATUELLA TOTEUTETUT KONFERENSSIT
Evesti, Leena. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.
Vetsch, Päivi. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.
Järvelä, Riikka. Peda-forum-päivät 2018
Lehtonen, Tuula. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola
Intke-Hernandez, Minna. 3rd International Conference on the Sociolinguistics of Immigration (Slimig 2018)
Suojala, Marja. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.
Järvelä, Riikka. Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivät 2018.
Pitkänen, Kari K. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.
Karjalainen, Sinikka. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.
Amendolara, Sandro. 26th Congress of the Evaluation and the development of language learner autonomy: practices and challenges.
Svinhufvud, Kimmo. Loughborough CA Day 2018: Talk in Action
Patenge, Tia. Lasig Conference Masaryk University Language Centre Brno ’The teachers role in development of learner autonomy.
Heinonen, Marjukka. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola. Cercles 2018.
Niedling, Christian. Lasig Conference Masaryk University Language Centre Brno ’The teachers role in development of learner autonomy.
Graves, Paul. NAWE Conference 2018.
Graves, Paul. 5th EACWP International Pedagogical Conf.
Niinivaara, Janne. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.
Mickwitz, Åsa. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.
Hollanti, Katariina. The 15th International CercleS Conference: Broad Perspectives on Language Education in the Globalized World. Poznan, Puola.
* Tiedot on poimittu Helsingin yliopiston TUHAT-tutkimustietojärjestelmästä.