Kompleksin jäsentiedote 2/2020

Tämä on Kompleksi ry:n jäsentiedote 2/2020.

TIEDOTE SISÄLTÄÄ

1. Ajankohtaista-osion
  2. Tulevat tapahtumat

AJANKOHTAISTA

1.8.2020 astuu voimaan uusi opetussuunnitelma, joka on voimassa ainakin vuoteen 2023 asti. Voit katsoa uudesta opetussuunnitelmasta 30.3.2020 järjestetyn infotilaisuuden tallenteen (tästä linkistä) tai infon PowerPoint-esityksen (tästä linkistä).

Nyt voimassa olevan 2017 opetussuunnitelman (OPS-2017) mukaisesti voi nykyisen tutkintonsa suorittaa loppuun 31.7.2023 asti. Tällä hetkellä opiskelevat voivat itse valita, haluavatko tehdä nykyisen tutkintonsa loppuun OPS-2017:n vai OPS-2020:n mukaan. Ne, jotka suorittavat kandin alkaen syksyllä tekevät maisterin OPS-2020:n mukaisesti.

Etäopiskelun järjestelyistä voi antaa nimetöntä palautetta suoraan koulutusohjelmalle osoitteessa https://edu.flinga.fi/s/E7MR8DV.

Myös opintovastaavat ottavat mielellään vastaan palautetta etäopinnoista suoraan sähköpostitse tai opintovastaavien palautelomakkeella (tästä linkistä), jonka voi täyttää myös nimettömästi!

Opintovastaavat Kaisa ja Alma kuulevat mielellään palautetta opinnoista ja opetuksesta! Lisäksi voit kysyä epäselviksi jääneistä asioista. Edunvalvontavastaavat Enni ja Minea vastaavat laajemmista koulutukseen ja opiskelijan etuihin sekä hyvinvointiin liittyvistä asioista! Lisäksi Minea, Laila, Enni ja Ali istuvat psykologian johtoryhmässä, kehittävät tutkinto-opetusta ja ratkovat opintojen ongelmakohtia. Meihin saa yhteyden sähköpostitse (kaisa.krabbe@helsinki.fi / alma.suutari@helsinki.fi / enni.rasmus@helsinki.fi / minea.antila@helsinki.fi) tai Facebookissa.

Meilahden tiedekuntien ainejärjestöt ovat yhdessä osallistumassa Nyyti ry:n järjestämään Opiskelijoiden mielenterveyspäivään 23.4. Seuraa instagramissa tiliä meikunhyvikset, sillä tuona päivänä ja sen ympärillä siellä järjestetään hyvinvointitoimintaa. Tuolle instagram-tilille tulee myös myöhemmin lisätietoa tapahtumasta.

TULEVAT TAPAHTUMAT

Vallitsevan poikkeustilan vuoksi aiemmin julkistetut tapahtumat on peruttu. Hallitus on kuitenkin pyrkinyt keksimään etänä toteutettavaa vaihtoehtoista tekemistä ja tapahtumia. Lisäksi on pyritty aktivoimaan Kompleksin sosiaalisen median kanavia. Instagramiin tehdään tällä hetkellä uusia päivityksiä päivittäin ja lisäksi juuri lanseerattiin Kompleksin oma Discord-kanava, johon voit liittyä lomakkeen kautta. Keskusteluita kannattaa aloittaa ja olemassa oleviin keskusteluihin liittyä matalalla kynnyksellä! Pidetään yhdessä Kompleksi-henkeä yllä, vaikka emme voikaan nyt tavata kasvotusten.

Huhtikuu

7.4.2020 #kompleksikokkaa ig-live klo 18:00, Kompleksi_ry -instagram, lisätietoa Facebook-tapahtumasta

14.4.2020 Hallituksen kokous klo 17:00, Zoom, liittymislinkki tulee 7.4. kokouskutsun mukana

23.4.2020 Opiskelijoiden mielenterveyspäivä

Palautetta jäsentiedotteesta voi lähettää tiedottajalle osoitteeseen tiedottaja@kompleksi.org.

Published by

Deleted User