Miten Moodlella voi tukea ryhmätyöskentelyä? Tule koulutukseen ke 6.4. klo 15-17

Ilmoittaudu Zoomissa pidettävään työpajaan SAP Suffelissa.

Moodlen työkaluilla voit tukea opiskelijoiden ryhmätyöskentelyä mm.

• luoda ryhmille omat keskustelualueet.
  • ottaa vastaan ryhmätöitä ja arvioida ne niin, että kaikki ryhmän jäsenet saavat arvioinnin samaan aikaan.
  • jakaa/piilottaa eri tehtäviä ja aineistoja eri ryhmille.

Koulutuksen jälkeen osaat:

• luoda ryhmiä sekä mahdollistaa opiskelijoiden omatoimisen ryhmäytymisen Ryhmävalinta-aktiviteetilla.
  • ottaa ryhmätoiminnot käyttöön keskustelualueella ja ryhmätehtävien palautuksessa.
  • ymmärrät ryhmätyyppien Näkyvät ja Erilliset ryhmät erot ja osaat valita kurssillesi sopivan ryhmätyypin.

Jos koulutuksen ajankohta ei sovi, voit perehtyä Moodlen ryhmätyöskentelyn välineisiin juuri avatulla itseopiskelukurssilla Moodle: Ryhmätyöskentely.

Muut tulevat kevään koulutukset löydät täältä.

Muista myös Digipedakahvila torstaisin, ks. tarkemmin Flammasta.

Tervetuloa!

Tilaa koulutus!

Jos Moodle-koulutustarjonnasta ei löydy sopivaa koulutusta, ota yhteyttä moodle@helsinki.fi ja pyydä Moodle-tiimi pitämään tietoisku tai työpaja esimerkiksi oppiaineenne/koulutusohjelmanne tapaamiseen tai tiedekuntanne opetuksen kehittämispäivään! Esimerkkejä Moodle-koulutuksista löydät Moodle- & MOOC-koulutuskokonaisuudesta (Flamma).