Vapun tapahtumapaketti

Hei!

Kellot on siirretty ja kevätaurinko paistaa jo kauniisti ulkona ja lämpötilatkin ovat liikkuneet jo nollarajan paremmalla puoliskolla. Kevät, nyt ollaan voiton puolella! Alkava kevät ei ole tuonut mukanaan ainoastaan luonnon heräävää vihreyttä, terasseilla istuvia ihmisiä, muuttolintuja ja Helsingin rannikon jäälauttojen sulamista vaan myös läjäpäin uusia Facebook -ilmoituksia…nimittäin tapahtumakutsuja. Koska vappu ei lopu.

Hei kulttuurialaa opiskeleva yliopistolainen tai kulttuurihenkinen ihminen! Tiedät varmaan jo, että vappu lähestyy kovaa vauhtia. Tuntuuko sinustakin, että Facebookin kautta saat aina vaan uusia ja uusia tapahtumakutsuja ja kiinnostunut -nappia painaessasi huomaat, että tapahtumasivusi tulvii vapputapahtumia? Etkö oikein itsekään tiedä missä sinun pitäisi olla ja milloin? Ainejärjestöt menevät sekaisin ja lopulta tekee mieli vaan jäädä tapahtumatulvan sijaan kotiin juomaan simaa ja syömään munkkeja.

Älä huoli! Tämä päivitys on eräänlainen vapun tapahtumapaketti, johon olen kerännyt humanistisen tiedekunnan ainejärjestöjen sekä humanisticumin vapputapahtumat yhteen nippuun. Luethan alla olevat tiedot.

• Huom! Allaolevissa tapahtumissa on mainittu tapahtumien nimi, kellonaika ja sijainti sekä alimpana tapahtuman järjestäjä. Jokaista tapahtumaa painamalla pääset kyseisen tapahtuman Facebook -sivulle, josta löydät tapahtuman tarkemmat tiedot.

Sunnuntai 29.4

Maanantai 30.4