Olutravintola Oljenkorsi

Allekirjoittaneen kotikadulla sijaitseva Olutravintola Oljenkorsi on oiva olutystävän paikallispysäkki. Talolla on tarjota yli 150 eri olut- ja siiderinimikettä. Hanaoluita Oljenkorrella on nihkeänlaisesti, mutta tätä puutetta korjaa erittäin runsas valikoima pullo-oluita, joiden joukosta löytyy varmasti jokaiselle sopiva vaihtoehto kantakaupungin olutravintoloihin verrattuna huokeaan hintaan.

Oljenkorsi on interiööriltään hieman nuhjuinen, mutta viihtyisä. Paikan perusvarustukseen kuuluvat suuri taulutelevisio, biljardipöytä ja ilmainen WLAN. Pahoja Denapopulaatioita en ole

3 thoughts on “Olutravintola Oljenkorsi

1. IT

Oljenkorsi on Kumpulan kampuksen vieressä. Paikka oli Arabian kauppakeskuksen valmistumista (15.3.2002) eli Kettusen, nykyisen Chico’s avaamista ennen ainoa lähikapakka ML tdk:n kampuksen lähellä. Valitettavasti Oljenkorresta ei 2000-luvun alkupuolella ainakaan minulle jäänyt kovinkaan miellyttävä mielikuva.

Tupakkalaki on nyt tullut ja olen kuullut paikan tason parantuneen + olutvalikoima on kasvanut. Tänä vuonna Limeksen hallitus on kokoustanut siellä, ja ainakin Resonanssin jäsenlehden toimituksen kokous on ollut Oljenkorressa, joten alkuillan ördäystä ei ilmeisesti siellä ole.

Rakennus on hieman brittityylisen kapakan kaltainen tiilitalo, joten se on sinällään houkutteleva. Täytyykin joskus laskeutua Kumpulan mäeltä tarkastamaan Oljenkorren valikoimaa :-)

2. lauri

Olkkari on mukavan kotoisan böheemi. Siellä asiointi kehittää hyvin kilpailuviettiä, kuka on kettu ja ehtii juoda halpaa rokkaria jne. ennen kuin muut kanssaeläjät rohmuavat kaikken pois. Suositellaan.

3. Sara

Mulla jäi ainakin oljenkorresta oikein mukava mielikuva (vaikka vain vähänlaisesti muistikuvia…)

Kommentointi on suljettu.