HYY:n ajankohtaiset koronaohjeet

• Alina-Sali on varattavissa 18.2. alkaen

Yksityiskohtaiset rajoitukset ja suositukset

Yleisiä ohjeita järjestöille

• Järjestäjillä tulee olla valmius muuttaa suunnitelmia tai tarvittaessa perua tapahtumansa.
    • Tapahtumien suunnittelussa kannattaa huomioida se, että viranomaisohjeistukset voivat muuttua nopeallakin aikataululla.
  • Järjestöjä kehotetaan seuraamaan aktiivisesti koronatilanteen kehittymistä.
  • Viranomaisohjeistuksia kehotetaan noudattamaan sekä yksilö-, että järjestötasolla, siten kuin suositukset soveltuvat toimintaan.
    • Järjestöt voivat kehottaa jäseniään noudattamaan viranomaisten ohjeistuksia.

Järjestötilat

Järjestöjen tapahtumat

• HYY suosittaa muualla kuin HYYn järjestötiloissa järjestettävien sisä- ja ulkotapahtumien osalta seuraamaan AVI:n ajantasaisia rajoituksia, ja mitoittamaan tapahtumien osallistujamäärän sen mukaan.

HYYn kokoustilat

• Kokoustilat ovat järjestöjen varattavissa ja käytettävissä.
  • Peruuntuneista tai käyttämättä jääneistä Alin-salin varauksista ei peritä maksuja kevätlukukaudella 2022. Tilojen käytön peruuntuessa rajoitusten rajoitusten johdosta, erillistä ilmoitusta ei ole tarpeen tehdä, vaan varaukset mitätöityvät automaattisesti.

HYYn juhlatilat

• Alina-sali on varattavissa 18.2. alkaen