Keskustelutilaisuus kehitysyhteistyöstä ja ajankohtaisista globaaleista kysymyksistä maanantaina 30.3.2015

HYYn kehitysyhteistyövaliokunta järjestää keskustelutilaisuuden Suomen kehitysyhteistyöstä, kehitysyhteistyön toimivuudesta, ajankohtaisista globaaleista kysymyksistä sekä muista osallistujia kiinnostavista aiheista. Tervetuloa paikalle kuulemaan, millaista keskustelua syntyy, kun kehitysyhteistyön asiantuntijat ja poliittiset vaikuttajat istuvat saman pöydän ääreen!

Tilaisuuteen osallistuvat panelistit:

• Daniel Sazonov (Eduskuntavaaliehdokas (Kok), opiskelija ja järjestövaikuttaja)
  • Maria Vuorelma (Eduskuntavaaliehdokas (Vihr), Ympäristöministeriön ylitarkastaja)
  • Simon Elo (Eduskuntavaaliehdokas (PS), Espoon kaupunginvaltuutettu)
  • Mai Kivelä (Eduskuntavaaliehdokas (Vas), Vasemmistonuorten pääsihteeri)
  • Eija Ranta (tutkijatohtori, Svenska social- och kommunalhögskolan
    Politiikan ja talouden tutkimuksen laitos)
  • Paula Konttinen (koulutussuunnittelija, Kepa)

Tilaisuus järjestetään Uudella ylioppilastalolla (Mannerheimintie 5A) Mannerheim-salissa maanantaina 30.3.2015 klo 18 alkaen. Lämpimästi tervetuloa paikalle keskustelemaan ja nauttimaan pientä iltapalaa!

Ilmoittauduthan oheisella e-lomakkeella perjantaihin 27.3. mennessä, jotta osaamme varata tarjoilut.

wordle_paneelikeskustelu30.3.