Kimppu-lehden julkkarit to 18.4 !

Painotuoreita Kimppu-lehtiä jaossa Kimpun julkaisutilaisuudessa Gaudeamus kirja & kahvissa, to 18.4 klo 17-18. Hae omasi ja tule seuraamaan paneelikeskustelua aiheesta ’Korkeakoulutus globaalissa liikkeessä – kehitystä vai utopiaa?’

Korkeakoulutus liikuttaa opiskelijoita, tutkijoita ja koulutettuja globaalista etelästä pohjoiseen ja pohjoisesta etelään. Ketä koulutus ’kehittää’ ja millä tavalla? Onko koulutuksen ja koulutettujen liikkuvuus ratkaisu kehitysongelmiin vai pelkkä kupla?

Panelisteina ovat asiantuntija Annica Moore kansainvälisen vaihdon keskus CIMO:sta, tutkija Nina Himberg Helsingin yliopistosta, kansainvälisten opiskelijoiden asioista vastaava hallituksen jäsen Elin Andersson HYY:stä sekä ulkomailta Suomeen opiskelemaan muuttanut opiskelija.

Tervetuloa! (lähiaikoina uusi lehti löytyy myös Kimpun blogista)

Kimppu on kehy-valiokunnan vuosittain julkaisema kehitysjournalistinen lehti, jonka tekijät ovat Helsingin yliopiston opiskelijoita. Se lähetetään postitse kaikille aikaisintaan v. 2010 opintonsa aloittaneille HYY:n jäsenille.