Kompleksin kuukausitiedote 03/2017

Tämä on Kompleksi ry:n kuukausitiedote 03/2017.

TIEDOTE SISÄLTÄÄ

1 Ajankohtaista-osion

2 Huhtikuun tulevat tapahtumat

1 AJANKOHTAISTA

Ajankohtaista edunvalvonnassa Torstaina 6.4. johtoryhmässä hyväksytään opetus seuraavalle lukuvuodelle. Lisäksi haetaan opiskelijaedustajia sekä Meilahden kampuskirjasto Terkon neuvottelukuntaan (haku päättyy 7.4.) että lääketieteellisen tiedekunnan tiedekuntaneuvostoon (haku päättyi 3.4.). HYY tekee valinnat hakemusten perusteella, ja tuloksista ilmoitetaan sähköpostilistalla. Jos Kahvi ja valitus jäi väliin, niin palautetta opinnoista voi jättää lomakkeella, sähköpostilla (sara.pajunen@helsinki.fi; joonas.anttila@helsinki.fi) tai tulemalla nykäisemään hihasta. Opintotyöryhmä käy palautteen läpi loppukeväästä.

Lähiaikoina äänestetään taas vuoden opettaja. Ansioitunut opettaja palkitaan toukokuun kevätjuhlassa. Jos mielessäsi on jokin oivallinen teema parhaan opettajan valintaan, vinkkaa siitä Saralle ja Joonakselle! Linkki lomakkeeseen

Lääkismuuttoa valmistellaan. Psykologien aulatilaan haluttaisiin saada  kahviautomaatti ja kupit. Mocoma tulee olemaan myös psykologian opiskelijoiden käytössä, mutta toiveena on, että omassa rakennuksessamme olisi oleskelutila, josta saisi kahvia. LKS kustantaa tällä hetkellä Mocoman kahvit keräämällä 20,5 euron suuruisen vuosimaksun. Kompleksin mahdollinen osallistuminen kustannuksiin on pohdinnassa.

Seuraava Kompleksi-lehti ilmestyy viikolla 17. Lehden voi hakea kahvihuoneelta vappulukemiseksi. Muutamia kappaleita toimitetaan myös Tervasaareen vappuna.

Huhtikuussa on vielä kolme kiinnostavaa ekskua. 18.4 kuullaan koulupsykologin toimenkuvasta, ja 26.4 vieraillaan Auroran sairaalan erityishoidon poliklinikalla. 27.4 taas on mahdollisuus tutustua HUS:n varhaispsykoosikeskukseen. Tarkemmat infot tulevat tuttuun tapaan sähköpostilistalle lähempänä tapahtumia.

2 TAPAHTUMAT

11.4. Hallituksen kokous Rexillä 18:30

12- 13.4. Hesarin appro Liput on myyty loppuun, mutta esimerkiksi Facebook-sivuilla voi yrittää ostaa lippuja katumapäälle tulleilta. https://www.facebook.com/events/764927196989435/

17.4 Kompleksin leffailta klo 18 Rexillä. Tarkoituksena on katsoa ajatuksia herättävä psykologinen elokuva, ja syödä eväitä nyyttärimeiningillä.

18.4 Koulupsykologi-eksku

20.4. Tiedefestarit

22-23.4. PsyHack Psykologian alan innovaatiotapahtuma, jossa osallistujat kehittävät joukkueina ratkaisuja yhteistyöyritysten asettamiin haasteisiin. Ilmoittautuminen on päättynyt. https://www.facebook.com/psyhackFIN/

25.4. Merkkimarkkinat Minervassa klo 10-14

26.4 Eksku Auroran sairaalan erityishoidon poliklinikalle

27.4. Eksku varhaispsykoosikeskukseen

27.4 Conduksen kanssa Kymppisuoraan klo 17. Liput 7 euroa. https://www.facebook.com/events/1306155896141632/

28.4. Tieteen päivä ja Pussikalja-appro. Jos selviytyy kunnialla tieteen päivästä, saa ottaa hyvällä omatunnolla.

Laita palautetta tiedotteesta osoitteeseen henri.wahlstedt@helsinki.fi

Published by

Deleted User