Kompleksin kuukausitiedote 07/2017

Tämä on Kompleksi ry:n kuukausitiedote 07/2017.

TIEDOTE SISÄLTÄÄ

1 Ajankohtaista-osion

AJANKOHTAISTA

Psykologian opetustilat on nimetty. Kokeellisen psykologian laboratoriot numeroidaan 1, 2 ja 3, ja muut tilat ovat EEG-laboratorio, logopedian terapiahuoneet 1 ja 2 sekä tarkkailuhuone. Lisäksi yksilötutkimushuone on nyt napakasti tutkimushuone, ja opetusmateriaalivarasto Weschlerin komero

Kompleksin syyskokouksessa valittiin hallitus ja toimihenkilöt vuodelle 2018. Hallituksen toimintaa lähtevät luotsaamaan puheenjohtaja Hanna Laakso ja varapuheenjohtaja Milka Nurminen. Onnea vielä kaikille valituille tulevaan toimikauteen! Syyskokouksessa päätettiin lisäksi virallisesti erota Conduksesta, ja sovittiin, että Kompleksin kannattajajäseneksi voi liittyä vuodeksi kerrallaan 25 euron suuruisella jäsenmaksulla.

SPOL on valinnut opiskelijaedustajat Psykologiliittoon. Psylin hallituksen opiskelijaedustajaksi valittiin Sarlotta Ahonen ja varaedustajaksi Taru Smolander. Psylin liittovaltuuston opiskelijaedustajaksi taas valittiin Tero Pulkkinen ja varasijoille Jaakko Sahimaa ja Nora Miettunen. Tapahtumien saralla SPOL järjesti Gradukonferenssin ja SPOL-sitsit Joensuussa 2.12. Pysy myös kuulolla tammikuun loppuun (27.1.) sijoittuvasta SPOL-seminaarista: tapahtumasivu julkaistaan vielä tämän vuoden puolella!”

Psykologiaa -sivusto on julkaistu. Sivuston tarkoitus on levittää tieteellistä psykologista tietoa helposti ymmärrettävässä muodossa. Psykologiaa-sivuston sisällön tuottaa psykologian alan ammattilaisista ja opiskelijoista koostuva laaja asiantuntijaverkosto. Jos mielessäsi on kiinnostava aihe, josta haluaisit itse kirjoittaa, ota yhteys ylläpitäjiin.

Edunvalvonnan kuulumiset löydät täältä!

Vuoden viimeinen Kompleksi-lehti ilmestyy ensi viikolla. Nappaa itsenäisyys-teemalla toteutettu lehti mukaan joululoman lukemiseksi!

Suuret kiitokset kuluneesta vuodesta hallituksen puolesta koko Kompleksille! Niin ammatilliset kuin viihteellisetkin tapahtumat vetävät väkeä, edunvalvonnalle tulee tärkeää palautetta ja lehti kerää kehuja. Ja kuukausitiedotetta luetaan (no se oli läppä). Kiitos kaikille, jotka ovat olleet osana toimintaa, niin järjestämisen kuin osallistumisenkin osalta. Tässä yhteisössä osataan!

Hyvää joulua koko jengille!

Published by

Deleted User

Special user account.

One thought on “Kompleksin kuukausitiedote 07/2017”