Kontaktin vaalikokous ja pikkujoulut / The Election Meeting and Pre-Christmas Party of Kontakti

Vuosi lähestyy loppuaan ja Kontaktin hallituksen on jälleen aika päivittyä uuteen uljaaseen muotoon. Tiistaina 29.11. klo 18.00 sääntömääräisessä vuosikokouksessa valitsemme uuden hallituksen vuodelle 2023. Toivotamme kaikki kontaktilaiset ja kontaktinmieliset sydämellisesti tervetulleiksi mukaan asettumaan ehdolle ja käyttämään äänioikeuttaan!

Äänestääksesi ja asettuaksesi vaaleissa ehdolle, sinun tulee olla Kontakti ry:n jäsen. Vaalikokouksessa suoraan valittavat pestit ovat puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja taloudenhoitajan pesti. Loput jäsenet valitsevat pestinsä järjestäytymiskokouksessa, jonka ajankohdan uusi hallitus päättää myöhemmin. Uuden hallituksen pestijaon ei ole välttämätöntä mukailla edellisen vuoden jakoa.

Vaalikokouksen jälkeen onkin aika juhlistaa uutta hallitusta sekä lähenevää toisen periodin loppumista. Tarjolla on pientä purtavaa ja juotavaa pikkujouluteeman mukaisesti.

***HALLITUKSEEN HAKEMINEN****

Kaikkien hallitukseen hakevien tulee olla Kontaktin jäseniä. Kaikki valtiotieteellisen tiedekunnan perustutkinto-opiskelijat voivat liittyä jäseneksi. Jos et ole varma oletko jo jäsen, liity uudestaan! Liity täyttämällä tämä lomake: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/85896/lomake.html

Tarkemmat ohjeet kelpoisuudesta Kontaktin ry:n jäseneksi löytyvät osoitteesta https://blogs.helsinki.fi/kontakti-ry/yhdistys/saannot/

Voit hakea ja toimia hallituksessa vaikka et olisikaan sosiologian pääaineopiskelija tai varma sosiologian opintosuuntaan hakemisesta – oma kiinnostus kontaktinmieliseen toimintaan on aivan riittävä syy!

Jos tiedät etukäteen, ettet pääse paikalle vaalikokoukseen, voit lähettää avoimen, itsesi näköisen hakemuksen mihin tahansa hallituspestiin nykyisen puheenjohtajan sähköpostiosoitteeseen: arttu.ahmala@helsinki.fi. Lähetäthän hakemuksesi kuitenkin viimeistään sunnuntaina 27.11.!

Luottamustehtäviin voi hakea niin fuksi kuin akateemisesti vanhempikin opiskelija. Tehtävissä toimiminen on opettavaista ja palkitsevaa, ja kannustamme lämpimästi kaikkia kiinnostuneita lähtemään mukaan toimintaan! Et tarvitse aiempaa kokemusta hakeaksesi mukaan: kaikki uudet hallituslaiset perehdytetään tehtäviinsä ensi vuoden alussa.

Tulemme julkaisemaan jokaisesta pestistä myös esittelyn tässä tapahtumassa ja sosiaalisissa medioissamme. Myös nykyisen hallituksen jäsenille voi esittää vapaasti kysymyksiä hallitustoiminnasta Kontaktin Facebook-sivun tai Instagramin kautta!

**KONTAKTI RY:N SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN VUOSIKOKOUS**

29.11. klo 18:00

Esityslista

1. Kokouksen avaaminen
  2. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
  3. Esityslistan hyväksyminen
  4. Kokouksen järjestäytyminen:
    valitaan kokoukselle puheenjohtaja, pöytäkirjan pitäjä, pöytäkirjan tarkastajat (kaksi henkilöä) ja ääntenlaskijat (kaksi henkilöä)
  5. Westermarck-seuran opiskelijaedustajan tehtävien esittely
  6. Westermarck-seuran opiskelijaedustajan ja varaedustajan valinta
  7. Vuoden 2023 hallituksen valinta:
    valitaan (yhteensä 6-14 henkilöä)
    – puheenjohtaja
    – varapuheenjohtaja
    – taloudenhoitaja
    – muut hallituksen jäsenet (3-8 jäsentä)
    – mahdolliset varajäsenet (0-3 jäsentä)
  8. Vuoden 2023 toiminnantarkastajien valinta:
    valitaan
    – yksi tai kaksi toiminnantarkastajaa
    – yksi tai kaksi varatoiminnantarkastajaa
  9. Päätös jäsenmaksusta
  10. Muut esille tulevat asiat
  11. Kokouksen päättäminen

MITÄ: Uusi hallitus! Vaalihuumaa! Pikkujoulut!
MISSÄ: Kuppalassa!
MILLOIN: Tiistaina 29.11. klo 18.00!
MIKSI: Vaalijännitystä, ainejärjestötoimintaa ja pikkujoulut = <3

***

Welcome to the annual general meeting of Kontakti ry on November 29th! Kontakti’s new board for the year 2023 will be elected at the meeting. The meeting will be held in Finnish but at request, the agenda of the meeting can be translated into English. The estimated ending

time of the general meeting is 8 PM.

The election meeting will be held in Kuppala, followed by an afterparty to celebrate the newly chosen board. Snacks and drinks will be provided by Kontakti.

In order to vote in the elections during the annual meeting, you must be a member of Kontakti.

To be a member of Kontakti, you have to be a student at the University of Helsinki. You can join as a member via the following link: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/83061/lomake.html

If you are unable to attend the meeting, you can also apply for the positions in the board via email. Please remember to send the application at latest on November 27th to current chair of Kontakti ry, arttu.ahmala@helsinki.fi

WHAT: Kontakti ry’s general meeting 2022
WHERE: Kuppala