Valoa tunnelin päässä

Kerrankin hyviä uutisia!  Viikin paja likipitäen viimeisenä työnään ehtiikin tehdä meille kaksi VR-mökkiä piirrustusten mukaan. Se tarkoittaa sitä, että rahaa säästyy suunnittelutyöstä, kun sen teki yliopiston oma sisustusarkkitehti ja laatu ja nopeus on taattua tasoa, kun sen tekee koko yliopiston paras puusepänpaja Viikissä! Haikea joutsenlauluhan se on, mutta sen kokemuksen perusteella mikä minulla on kyseisesn osaston toimista, niin olen enemmän kuin onnellinen, että saamme olla vielä kerran heidän kanssaan yhteistyössä ja nauttia heidän laadukkaasta kädenjäljestään. Ja se myös tarkoittaa sitä, että VR-mökkien voisi odottaa valmistuvan jotakuinkin toukokuussa, joka on paljon aikaisemmin kuin uskalsin toivoakaan. Se tarkoittaisi myös sitä, että kesällä olisi mahdollista kerätä lisää aineistoja VR-mökkiä varten sekä valmistella niitä huolella niin, että ne ovat täydessä käyttövalmiudessa kun syksyllä uudet opiskelijat saapuvat kampukselle! Jes, tämä oli loistava uutinen kaikkien takaiskujen jälkeen!