Joulumaistelu ja pikkujoulusauna pe 11.12.

Tervetuloa AOS:n pikkujouluihin!

AOS järjestää perinteiseen tapaan vuoden lopulla jouluolutmaistelun ja pikkujoulusaunan. Aloitamme illan kerhohuoneellamme maistelulla ja siirrymme Uuden ylioppilastalon alasaunalle kahdeksan jälkeen.

Maisteltavana on  viisi talviolutta Pohjoismaista ja Saksasta. Hinta 4€ jäsenille ja 5,5€ muille. Paikkana toimii kerhohuoneemme Uuden ylioppilastalon, Mannerheimintie 5A eli A-rapun viidennessä kerroksessa. Paikalle voi saapua iltakuuden jälkeen.
Maistelun aloitamme 18:30. Imoittautumiset hallituslistalle aos-hallitus@helsinki.fi viimeistään torstaina 10.12. Maksut seuran tilille  660100-3353745, viestiksi ”joulumaistelu+ Oma Nimi”, maksunsaajaksi Vertti Virkajärvi (taloudenhoitajamme).

Maistelun jälkeen halukkaille on mahdollisuus siirtyä alasaunalle (B-rapussa eli Mannerheimintie 5B) kokeilemaan mieleisiään saunaoluita (OPM). Siirtynemme saunalle kahdeksan pintaan. Saunalle voi luonnollisesti tulla, vaikkei ehtisikään maisteluun. Puhelinnumero saunalle on 09 – 1311 4218.
Seura tarjoaa illan aikana pientä syötävää.